2017. május 11., csütörtök

(7.rész) Egy éjszaka Jamessel

Lehet kicsit rövidke lett,de inkább legyen rövid mintsem ne tudjak nektek olvasni valót adni.
1-2 komment után jön a kövi rész. Köszönet az előző részhez kapott hozzászólásokért!

Alexa szemszöge:

A papír munkát csináltam éppenséggel amikor kicsapódott a folyosó ajtó.Két mentős  futva tolt felénk egy hordágyat.Ránézésre egy fiatal fiú volt rajta. Az arcát nem igen lehetett látni a koromtól,és a karján is csúnya égési sebek éktelenkedtek.Oda futottam hozzájuk. Mellettük futottam amíg el nem értek egy szabad szobáig.

"Jóestét mi történt vele? Hány éves?"-Kezdtem el előkészíteni az eszközöket.Szerencsére csak eszméletlen állapotban volt,jó pulzussal.A fiatal ember megúszta az újraélesztést.Az egyik mentős elvitte a hordágyat amíg a másiktól megtudtam hogy Kendallnek hívják a fiút. Olyan 24 éves lehet és lakástűzből mentették ki.
Őszintén szólva ekkor még nem esett le kiről is van szó.A mentős elköszönt és tovább ment csinálni a munkáját. Egyedül maradtam a fiúval a szobában. Kisöpörtem a haját az arcából majd utána elkezdtem levágni róla a szétégett pólót.Eléggé macerás feladat volt,de meg kellett tennem. Csak ezután tudtam elkezdeni lemosdatni egy melegvizes törölközővel.Elsőnek a felső testét kezdtem el tisztogatni végezetül az arcát.

Abban a pillanatban megállt számomra a világ.Végig néztem rajta könnybe lábadt szemekkel.Megvolt égve a teste."Úristen mit műveltél magaddal."- A szám előtt tartottam a kezemet sokkos állapotban. A kolléganőm bekopogott a nyitott ajtón."Hé minden rendben van?Gyere átveszem a beteget tőled. Rádfér egy  kis friss levegő."-Ajánlotta fel de rögtön nemlegesen kezdtem rázni a fejemet makacsul.Kizárt,hogy egyedül hagyom ilyen állapotban.Csak rám számíthat! 

"NEM! Mármint ismerem és nem hagyhatom magára!!Most halt meg a barátnője..."-Túrtam bele a hajamba frusztráltan.Megfogta a kezemet kihúzva engem a szobából. A folyosó falának támasztott."Átveszem,tudod hogy ha rokon vagy ismerős nem nyúlhatsz hozzá.Most is zaklatott vagy."- Kaptam egy szoros ölelést.
Elővettem a zsebemből a telefonomat.

"Kit hívsz?"-Kérdezte tőlem a szám tárcsázása közben.Jamest hívtam mert ő lakik a legközelebb.Pár kicsengés után sikerült felvennie.Mielőtt bármit is mondhatott volna,letámadtam. "Kendallt most hozták be hozzám. Nem néz ki...-" Elcsuklott a hangom."Nyugodj meg azonnal ott vagyok."-Letette a hívást. Letöröltem a csuklómmal a könnyeimet."Ledőlök egy kicsit aludni. Szólj ha súlyosbodna az állapota."-Bementem a nővér szobába  hogy ledőljek a kanapéra.Hamarabb elaludtam mint gondoltam. Arra keltem,hogy valaki simogatja a kezemet."Alexa ébredj fel. Itt vagyok."-Lassan kinyitottam a szememet.Egy aggódó mégis álmos arccal találtam szemben magamat.

"James...JAMES!"-Szószerint a nyakába ugrottam.Nem bírtam elengedni az ölelésből.Kuncogni kezdett.
"Tudod soha senki nem örült még nekem ennyire.Biztos jólvagy?Mégis mi történt Kendallel?"-Kérdezett rá. Megvont vállal bambultam magam elé.Látta,hogy nehezemre esik megszólalni."Biztos nem tud senki leváltani téged? Elvinnélek magamhoz."-Megpuszilta a homlokomat.Megráztam a fejemet.Tudom hogy csak jót akar nekem de nem mehetek el a munkából csak úgy. Még ilyen esetekben sem.

"Min töröd ennyire a fejedet?"-Zavart meg engem.Visszacsöppentem a valóságba.Kiengedtem a hajamat a csaphoz menve.Kinyitottam a hideg vizet megmosva az arcomat."Kendall karrierjének lehet lőttek.T...tűzből mentették ki. Először fel se ismertem!!Tiszta fekete korom volt az arca....James ez nekem sok. És valamiért aggódom érte,van ez a furcsa érzés a gyomromban."-Vallottam be az érzéseimet.James reakciójára nem számítottam volna. Megfogta a vállamat mindkét oldalról a kezeivel,mélyen a szemembe nézett,"Azonnal mond meg melyik szobában van."- Követelte kemény tekintettel.Féltem volna nemet mondani neki.

"102-es szoba. A folyosó közepén balra.De készülj fel,hogy komoly égési sérülései vannak."-Megremegtem még a gondolatától is.Erősnek mutatta magát ahogyan bement Kendall szobájába. Én kint megvártam leülve a padon. Pár perccel később a kolléganőm vállon veregetett."Stabilizálódott az állapota de szegény csúnyán megégette magát több helyen is.Tele nyomtam fájdalomcsillapítóval amitől elég kába most."-Aprót bólintottam jelezve hogy megértettem."Mennyi az esélye annak hogy felépül teljesen?"-Féltem a választól de tudnom kellett.

"Én most nem ezzel foglalkoznék elsősorban.A rendőrség itt volt az előbb,szerintük szándékosan hagyta a gázon az ételt amitől lángba borult az egész ház.Ha rendbe is jön,tudod hova kell vinnünk.A legutálatosabb helyre amit te sem szeretsz."-"NEM!! AZ NEM LEHET!! RENDBE FOG JÖNNI. MUSZÁJ LESZ NEKI ÉRTED?!!"-Két kar megfogott hátulról.A mély hangja kizökkentett a hiszti rohamomból."Hazavinném ha nem gond."-A kolléganőm csak helyeslően bólintott."Vidd csak nyugodtan,Kendallhez pedig holnap reggel tudtok bejönni,addigra ébren lesz."-"Köszönjük.Majd reggel jövünk.Szia!"-Egyszerűen felkapott a karjaiba és kivitt az ajtóig,mire felkiáltottam,"James a táskám.Abban a szobában van ott."-Mutattam tőlünk jobbra.
Mint egy úri ember,bementünk a szobába és a kezébe kapta könnyedén.Közben le se tett.Elgondolkoztam közben,hogyan tud ennyire erős maradni.Hiszen látta ő is Kendallt.Lehet pszichiáterhez kell majd vinni folyamatosan. Ezen gondolkozva a kocsiban valószínűleg elaludtam,mert felébredve egy idegen ágyban találtam magamat,betakarva derékig.

James dúdolgatását hallgattam egy darabig csukott szemmel.Ezt megunva kinyitottam a szememet.Mellettem ült az ágyon keresztbe tett lábbakkal és tévét nézett ami szemben volt a falon.Hirtelen valami megnyalta az arcomat.Ekkor pillantottam meg a kutyáját az ágyban,kettőnk között heverészve.Vajon hogy hívhatják?Majd meg kell kérdeznem.Megsimogattam a buksiját mire rám feküdt.Ezt ő is észre vette."Tetszel neki.Csak a különleges emberekhez bújik oda."-Kacsintott rám James.Sikerült elpirulnom,mire Kendall jutott az eszembe.Kimásztam az ágyból,belebújva a pulcsimba ami a széken hevert.

"Hova mész?Ugye nem mész vissza a kórházba?Rossz ötlet lenne."-Kikapcsolta a tévét és elém állt azonnal.Hogy tudott ilyen gyorsan itt teremni. "Engedj el,korog a hasam muszáj ennem valamit,ha van egyáltalán valami étel a hűtődben és hajlandó vagy megosztani velem."-Néztem rá aranyosan,hátha belemegy."Tele van a hűtőm,de nincs kedvem főzni.Meki jó lesz?"-Ajánlotta fel,elkezdett közben átöltözni a mackó nadrágjából egy rendes farmerba.Egy fokkal tűrhetőbben nézett ki.Csendben megvártam a bejárati ajtónál.Hozta a kosci kulcsát és elvezetett a mekiig.Felnyögtem mert hosszú sorba kellett beállnunk."Én addig éhen halok."-Mondtam miközben fogtam a hasamat.James felém fordította a fejét.

"Nem fogsz unatkozni játsszunk valamit.Én kérdezek te pedig felelsz.Mehet?"-Előrébb mentünk két centit a kocsival.Hátra döntöttem a fejemet az ülés támlájának."Rendben legyen.De semmi perverz kérdés!"-Szögeztem le előre.Nehogy furcsa gondolatai támadjanak.Nevetni kezdett,csak tudnám min!

"Szingli vagy?"-Összevontam a szemöldökömet vállon bökve őt."Mondtam hogy ne zaklass ilyenekkel.Rendes kérdést tegyél fel.Újra mosolyra fordult az ajka."Kendall bejön neked?"-Mielőtt válaszra nyitottam volna a számat,előre gurultunk és James rendelni tudott.Leadta a saját rendelését majd felém fordult hogy mondjam mit kérek.Egy kólát kértem,nagy hamburgert és persze sült krumplit.Miután megkaptuk a papír zacskót tele finomsággal,James kihajtott a parkolóból.Furcsálltam,mert mindvégig azt hittem hogy itt eszünk.Türelmetlenül szálltam ki a kocsiból amint leparkoltunk a háza előtt.Utána futottam és persze hogy a kajás szatyrot is ő vitte."Várj egy kicsit,muszáj megmutatnom hogy a legjobb ilyet enni.Vetkőzz le."-Automatikusan kikerekedtek a szemeim.Nem értette miért nézek rá furcsán,aztán leesett neki.

"Álljon meg a menet te most tényleg azt hitted hogy....úristen dehogy!!"-Bementünk a konyhába ahol félre húzta a függönyt és egy hatalmas medence tárult a szemem elé.Tátva maradt a szám."Vigyázz mert bele repül valami."-Mondta nevetve és kicsomagolta a vacsoránkat."Becsuktam!"A szekrényből kivett két tálcát és elosztotta rajtuk, ki mit rendelt.Kinyitotta a terasz ajtót. Először ő ment ki majd én.Annyira nincs is hűvös,kellemesen meleg van.Levetkőztem fehérneműre és azonnal beleugrottam a medencébe.

Felúszva a víz felszínére egy mérges Jamest láttam.Nagy levegőt vettem hogy újra le tudjak bukni a víz alá,de gyorsabb volt és beugrott a medencébe felpakva engem a vállára.Minden erőmmel azon voltam hogy kiszabaduljak a fogása alól csakhogy ez nem igen sikerült."James kérlek tegyél le!! Félek!"-A kérlelésem süket fülekre talált,simán bedobott a vízbe.Ezúttal már a medence szélén ült mire feljöttem a víz alól.Kicsavartam a hajamat szárazra."Ez nem volt szép tőled!"-Igyekeztem komoly arccal mondani,fogjuk rá sikerült."Ne puffogj,tessék a hamburgered.Együnk mielőtt teljesen kihűl."-Nyomta teli szájjal a kezembe.

Így esett meg hogy Jamessel a medence szélén vacsiztunk.Én mondtam neki hogy mindjárt elalszok de nem hitte el.Evés után bement letusolni,engem pedig kint hagyott a szabad ég alatt.Egy ideig a ragyogó csillagokat néztem,de nem kötötte le sokáig a figyelmemet.Bevittem a maradékainkat a konyhába. Amint megláttam a hatalmas kanapét a nappaliban,egy szál vizes fehérneműben lefeküdtem aludni.Cseppet sem zavartattam magamat.Hamar álomba merültem.

"Készen is vagyok,Alexa mehetsz fürdeni!"- Jött le James a lépcsőn.Addigra én már mélyen aludtam."Óh,tényleg álmos voltál azt hittem csak hülyülsz."-Betakart engem egy meleg takaróval és hagyott aludni.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jo lett:)
    Es nagyon remelem Kendall jobban lesz!!! Siess a kovivel<3 😘❤❤❤

    VálaszTörlés