2017. október 23., hétfő

(20.rész) Nem várt vendégek

Meghoztam a folyatást! A gifek pedig visszatérnek,mert sehogy se érném el a 10ezer nézettséget per rész.Marad az hogy nektek irok ^^ 3 komment után jön a következő.Ki szerint cuki Kalexa??? Én imádom őket!

Kendall szemszöge:

Hosszú perceknyi kínlódás,érvelés után sikerült rávennem Alexát hogy beüljön a taxinkba.Ugyanis tudni akartam ki ez a fickó és mit akart tőle."Kivele hogy hívnak."-Kérdeztem sürgetően,mire a képembe vigyorgott megrázva a fejét."Bökd ki vagy rád hívom a zsarukat, szerintem bent töltenél pár napot simán erőszak miatt."-A pólója gallérjánál fogva tartottam a falnak nyomva.Ilyenkor bezzeg nem jár a szája."Szeretnéd hallani?Oké,egyszerű.Csak fel akartam csin....-" Félbe szakítottam a mondatát a gonosz nézésemmel."Ha kimered mondani átrendezem az arcodat. Kápizs?"-Alig telt el 5 perc és máris az idegeimre megy ez a srác.Hogy bírtak ezek ketten több éven át randizni?

"Hagyd őt békén! Jobb ha tudod hogy mi együtt járunk és babánk is született már.Ezt kapd ki!!!"-Becsuktam a szememet hirtelen félre húzva a számat,ez még tőlem is bátor húzás volt.Most én voltam az aki nevetett a végén.A babás téma szinte sokként érte.Látszott rajta hogy nem vette be egészen viszont elkezdett kattogni az agya.

"Nem sokáig lesztek szülők.Bármikor eltűnhet.Tudod a bosszúban nincsenek korlátok se határok.Ez a szép benne,azt teszel amit akarsz majd hátra dőlve élvezed a drámát."-Önelégült arcot vágott.Inkább jobbnak láttam elengedni mert érett neki a behúzásom.Megigazította a zakóját.Hogy tud valaki ilyen gerinctelen lenni?Kiöltözik közben a vészkijáratnál képes valakit megerőszakolni és még enyhén fejeztem ki magamat.Az ilyen emberektől hányni tudnék legszívesebben.A taxihoz kiérve Alexa az ülésen ledőlve pihent.Beültem az anyósülésbe."Kérem a Boulvard Street 26-ba vigyen minket."-"Értettem uram."-Besoroltunk a hosszas kocsi sorba a járdáról.A hotelbe érve kapkodva elkezdtem összepakolni a cuccainkat.A telefonomon lefoglaltam 2 jegyet hogy haza menjünk.A magángép 1 óra múlva indul.Levitettem a szoba szervízzel mindent a taxihoz,csak ezután keltettem fel Alexát hajnali 3 fele.Gondoltam hogy vissza fog dőlni ezért levettem róla a takarót nehogy vissza aludjon még egy körre.

"Kérlek kelj fel álommanó.Hazamegyünk."-Szóltam lágyan,nem akartam kiabálni vele félálmában.A kezemmel szemezett,elsőre észre se vettem mégis miért.Majd a hasára feküdve kihúzta a kezemből a takarót.Röhögni kezdtem.Esélytelen ez a lány."Takaróval együtt megyünk.Vita lezárva."-Belebújtam a pulcsimba,aztán a karjaimba vettem Alexát."Otthon veled alszok?"-Kérdezte szinte énekelve.Mire bármit válaszolhattam volna rá,újra elnyomta az álom.Annyira aranyos tud lenni a nap bármelyik percében.Bármi áron kiviszem innen.Hiszen az a fickó még kint ólálkodik valahol.Nem engedem hogy bántsa őt.Hamar kiértünk a reptérre és haza repültünk.

Olyan 5 fele már az otthoni bejárati ajtót nyitottam ki.Azonban az egy kezes munka tele karokkal cseppet se tűnt könnyűnek.A lábammal belöktem ugyan az ajtót,de szegénykének a fejét bevertem a félfába."Bocsi,véletlen volt.Itthon vagyunk.Nyugodj meg."-Kimászott a karomból.A kanapéra lekuporodva folytatta az alvást.Én is mindent ott hagytam az előszobában,elég lesz reggel kipakolni azokat.Felmentem az emeletre,hogy bekukkantsak a kislányomhoz.James hirtelen felém fordult."Ó fogalmad sincs mennyire hiányoztál!Azt hiszem 4 órája nézem vele a Némót mégsem akart aludni.Rád bízom! Mentem aludni."-Szó szerint a következő pillanatban ott se volt a szobában.Úgy döntöttem ma ruhástul alszunk el,bedőltem az ágyba Eli manóval.Érdekes velem rögtön elaludt.Lehet Jamest mégsem kedveli annyira mint gondoltuk.

Alexa szemszöge:

Másnap délben kócos hajjal tántorogtam be a konyhába a tegnapi ruhámban.James és Kendall rögtön felém néztek.James ajkán megjelent egy gunyoros vigyor."Rosszabbul nézel ki mint Kendall.Ezt hogy sikerült?"-Vissza fordult megkeverni az ebédet a gázon.Kendall a konyha pulton ült unottan.
"Kikérem magamnak! Ma sikerült fésülködnöm,a borotválkozás oké kimaradt de te se vagy pelyhes állú!"-Szólt oda a haverjának röhögve.

"Mindegy hogy festek,nagyobb bajom van annál."-Kivettem a hűtőből egy csokis tejet,az asztalhoz ülve.Kendall aggódva tekintett felém."Nagy gondról beszélsz.Mégis mi lehet az?Ott hagytuk a cipődet a hotelben talán?"-Azt hitte vicces amit mondott.Megráztam komolyan a fejemet.Felültem mellé a pultra."A szüleim vacsorára ide jönnek.És mivel sok pénzük van lehet fenn hordják majd az orrukat mint általában."-James arcára kiült a homály.Eközben elkészült az ebéd.Kendall kivett hármunknak tányért,én pedig megterítettem.Hamar végeztünk az evéssel és leültünk a nappaliban videó játékozni.Azaz a fiúk játszottak valamilyen lövöldözős játékot amíg én Elivel játszottam a szőnyegen hasra feküdve.James amint vesztett elkezdett kérdezősködni rólam a szüleimről és persze Kendallről.

"Amíg Kendall kiesik szépen,mesélj nekem miért nem kapsz te pénzt a szüleidtől ha tehetősek?"-Látszott rajta mennyire nem tudja megérteni.Rá segítettem."Ha kapnék tőlük,az ő szabályaik alapján kéne párt választanom magamnak amivel nem értettem egyet.Ezért is költöztem el otthonról.Mit szeretnél még tudni?"-Oda adtam Elinek a kedvenc plüssét mire gügyögni kezdett."Így mindent értek.Kendall kösd fel a gatyádat.Nehéz dolgod lesz.Úú tényleg Floridában összejöttetek?Annyira kíváncsi vagyok."-Ezzel a kérdésével azt eredményezte hogy Kendall rám köpte a narancsléjét.
Amint Elire is ráment sírni kezdett.Gondolom megijedt szegénykém."Shh semmi baj.Apuci megdöbbentőt hallott csak."-Elindultam vele a konyhához.Csakhogy csengettek."James nyitod?Te laksz itt!Mi csak a vendégeid vagyunk."-Ez a leges legjobb kifogás a világon.Esküszöm! 
A konyhában keresgéltem a nedves törlő kendőt amit direkt az alsó fiókba tettem de sehol sem találtam.A narancslé pedig kezdett a pici arcára ragadni amitől még jobban rákezdett a hisztire.
"Kérlek csendesebben.Na jó lesz a vizes kéztörlő is."-Furcsa módon igen,egy pár hónapos babával beszélgettem.A hátam mögül megszólalt két ismerős hang.Ijedtemben majdnem elejtettem Elit a kezemből.

"Kincsem mit csinálsz?"-"Látom jókor jöttünk hozzád.Mióta laksz egyszerre két fiúval?"-Elárasztottak a buta kérdéseikkel.Viszont jelen pillanatban a karomban levő kislányt kellett elrendeznem."Ők Kendall és James,most pedig felmegyek megfürdeni a picurkával.Üljetek le nyugodtan."-Lőttem a srácoknak egy bocsánat kérő pillantást mire szájhúzás és szenvedés volt a válasz.De ahogy a szüleim hátra fordultak hozzájuk,magukra erőltettek egy mosolyt.Nevettem ezen nagyon.Fent a fürdőszobában először én fürödtem le majd Eli.Tiszta ruhában voltunk mindketten mikor kicsapódott a szoba ajtó."Könyörgöm gyere le nem bírunk velük,ezek lent mindenbe bele kötnek és James is a határán van.Ha most nem szólsz közbe robbanni fog aztán kidobja őket szó nélkül te is jól ismered milyen tud lenni.Nos jössz?"-Szinte elhadarva mondta el az egészet imára kulcsolva a kezeit."Kérlek mondj valamit."-Könyörgött a szemeivel.Felkeltem az ágyról."Ne aggódj tudom mi kell nekik.Megmutatjuk nekik hogy mi együtt vagyunk.Az álluk is le fog esni mert tuti azért jöttek mert találtak nekem valamilyen gazdag pasit."-Megálltam előtte csillogó szemekkel.
Kaptam a homlokomra egy puszit.Kendallből is kibújt a csibészség a lépcsőn lefele menet.
"Kamuzzuk azt hogy ő a miénk.Teljesen kivernénk náluk a biztosítékot."-Ennek hallatán ledöbbentem.Azt hittem Lisa számára tabu,Eli pedig nagyon is a lányuk.Ilyennel senki nem viccelődne pláne egy tragikus baleset után amiben a barátnője meghalt.

"Te tiszta lökött vagy!Lisa emléke neked nem szent?"-Azt hiszem jogos volt a felháborodásom.
Megrázta a fejét nemlegesen."Lisa is ezt tenné,kérlek mondj igent!"-Mit volt mit tenni,belementem a játékába."Csak természetesen,ne parázd túl."-Ja mintha az olyan könnyű lenne.A konyhához közeledve Jamest lehetett hallani. Igyekezett tartani magát."Mrs.Herison utoljára mondom nem járok a lányával!Értse meg!!.....De jó hogy jöttetek."-Hatalmas sóhaj töltötte be a szobát."Szívem,
bemutatkozom akkor a szüleidnek ha már ide jöttek látogatóba."-Bemutatkozott nekik egyesével.
James kiment a nappaliba friss levegőt szívni.Leültem Kendall mellé."Anya ne haragudj de kisebb baleset történt mielőtt jöttetek.Le kellett fürdenünk mert ragadtunk a narancslétől."-Kezdtem bele lassan.Hiszen vacsorára ígérkeztek mégis 6-kor már itt vannak.Addig pedig igen sok idő van.

"És a kisasszonyt hogy hívják?"-Kérdezte az apukám,mire rávágtam a választ."Elison Schmidt mert Kendallel még nem vagyunk házasok."-Kiült a sokk az arcukra.Oldalba böktem.Szerencsére vette az adást."Áprilisra tervezem a leánykérést mert nagyon sok koncertünk van mostanában a srácokkal."-Mesélte önelégült mosollyal.James megdobott a hátamon a papucsával.Tátogva mondta,"Mit műveltek?"-Megvontam a vállamat kacsintva.Mire bólogatott.Jelezve hogy felőle okés a dolog.

"Ez lényegtelen most.Azért jöttünk mert szeretnénk téged meghívni a közeli étterembe a mai vacsorára."-Vágott közbe az édesapám."Hé ez igenis fontos!! Különben elmehettek senki nem kiváncsi rátok!"-Elég fájdalmat okoztam nekem idáig is."Vigyázz a szádra kislányom!Eljössz és kész.A fiatal úr pedig itt marad.Van számodra valakink."-Itt szakadt el nálam a cérna."Ő a barátom és a kicsi apukája.Hogy beszélhetsz így róla?!Ő is velünk jön."-Kiálltam makacsul az igazamért.
Úgy hogy Kendallel hivatalosak vagyunk egy vacsorára.

Az étteremben ülve vártunk anyuék meglepetés fiújára csakhogy az nem jött el.Magamban ugráltam de kifele mást mutattam.Mire a főételt kihozták elkezdtünk az életünkről beszélni,nekem pedig hatalmasat kellett improvizálnom.Kitaláltam hogy főnővéri állást kaptam végre,és jó a fizetésem is.Rögtön bevették!Túl szép volt hogy igaz legyen."Ez nagyszerű hír.Add majd meg a kórház címét és majd küldünk nekik egy nagyobb összegnyi jótékonysági adományt."-Mondta két villányi tészta között az apám.Megfogtam Kendall kezét megszorítva.Összenéztünk,ekkor éreztem először hogy ez tudna működni köztünk.Jó párost alkotunk.

"Nem hiszem hogy elfogadnák de majd küldök egy számlaszámot emailben később."-Megkóstoltam a tányéromon levő lazacot a rizzsel.Az est fény pontja volt ez.Mégis csak összejött egy éttermi randi Kendallel még ha a szüleimmel is kell lennünk.Ezután áttértek Kendallre,szószerint mindent tudni akartak róla.Hogy milyen apuka,tisztelettel bánik-e velem,vagy jut-e elég ideje rám a koncertezések mellett stb.Állta a sarat,mindenre kielégítő választ adott.Semmibe se tudtak belekötni.Azonban az este még korai volt és féltem beismerni de a poharamon megcsillant pár vaku fénye.Úgy viselkedtem mintha semmit se láttam volna,nagy hiba volt mert előre jelezte az elkövetkező jelenetet.

"Drágám ezt a tiramisut meg kell kóstolnod.Finom kávés."-A számba tett egy kis kanálnyi adagot amit megettem.Mosolyra fordult a szám,"Hm tényleg finom."-A vállához bújtam nyugodtan.
Kihasználtam a pillanatot.Hirtelen nagy zaj támadt a bejárati ajtónál.Megjelent az étterem igazgatója  elég paprikás hangulatban."Megmondtam hogy nem mehetnek be,az se érdekel kik maguk.Ez itt egy nyugodt környezetű étterem.Ilyesminek nincsen itt hely."-Beszélt emelt hangon valakikkel.

"Ó szívem ne haragudj,azt hittem ez a város legnyugodtabb helye."-Kért bocsánatot az anyukám.
Megráztam a fejemet,"Semmi gond.Annyira nem vészes.Úgyis mindjárt elmennek."-Tovább pihentem Kendall karján.Hirtelen berontott két egyenruhás fickó az asztalok közé,mindenkit megnéztek mire az asztalunkhoz értek.Felültem megigazítva a ruhámat.Miért néz ki mindegyik rendőr ijesztően?"Ne haragudjanak,segíthetünk valamiben?"-Kérdezte Kendall mellettem ülve. Védelmezően elém tette a karjait.

"Igen."-Abban a másodpercben a földre tepertek és megbilincseltek.Ez volt életem legcikibb helyzete ami csak akkor vált szebbé mikor ismét magamon éreztem a vakuk fényeit.Remek,benne leszek a hírekben.Az egyikük felrántott a földről a karomnál fogva.Bele lógott a hajam az arcomba.

"Hé engedjék el!!N..nincs joguk hozzá!"-Láttam hogy neki állt püfölni az engem tartó rendőrt.Anyukám vissza húzta mégis."Jobb ha nem szegülsz te is szembe velük."-Kivételesen tiszteletet nyert tőlem,mert vigasztalni kezdte Kendallt.Az apám szó nélkül nézte végig az egészet.Rólam pedig egy könyvhöz elegendő képsorozat készült addigra.

"Bármit mond,az felhasználható maga ellen a bíróságon Mrs.Herison."-Kivittek az étteremből a járőri kocsiba.Miután beszállt a vezető ülésbe a pasas aki elkapott engem,megkérdeztem tőle miért történik mindez. Csupán egyetlen nevet mondott.A világom pedig összeomlott.Lehet jó pár évre lecsuknak....a saját hibámból fakadóan.

6 megjegyzés:

  1. Uristen! Siess a kovivel szupi lett!

    VálaszTörlés
  2. Igyekszem majd hamarabb hozni innentől kezdve.Köszönöm a kitartásodat!💜😊 Legyen szép estéd!

    VálaszTörlés