2017. szeptember 21., csütörtök

(18.rész) Mennem kell

Elég régen hoztam új részt nektek,de mivel itthon ülök betegen van időm megírni ezt a részt.Fogadjátok szeretettel.Izgalmas lett szerintem :) Minimum két kommentet kérek a folytatáshoz.💗

Kendall szemszöge:

Tegnap Alexa hamar felment a szobájába.Mi még lent maradtunk élvezni a jó zenét és az önfeledt hangulatot.Olyan hajnali egy környékén Loganék hazamentek.Én azonnal ledőltem az ágyamba teljesen kifáradtan.De sajnos alig bírtam aludni,Alexán járt az eszem,miért mondott vajon igent a munkára? Nem is ebben a városban lesz.Nekem ez nagyon furcsa minden esetre.Mintha menekülne valamitől csak tudnám mitől.Mielőtt észbe kaptam elaludtam.Másnap valaki levert valamit a folyosón.Kiszaladtam azonnal."Te máris mész?Semmi búcsúzkodás?..."-Elszomorodtam így kora reggel.Kizárt hogy szó nélkül elengedem Floridába.Ekkor támadt egy ötletem.

Alexa szemszöge:

Hajnalban indul a gépem,most per pillanat reggel fél 4 van.Igyekeztem minél halkabban összepakolni a bőröndömbe.Több percnyi rajta ülésen,fekvésen majd ugrálással később sikerült behúznom a cipzárokat.Körbe néztem a nekem készített szobában.Hiányozni fog.A fiúk viszont mindennél jobban.Különösen az egyikük.Megszakad a szívem ha csak bele gondolok.Lekapcsoltam a lámpámat és kihúztam magam után a nagy bőröndömet.Amit sikerült neki koccantanom a folyosón levő szekrénynek amin volt egy cserepes virág.Igen direkt beszélek róla múlt időben,ugyanis darabokra tört a szemem láttára.Sietve leguggoltam hogy eltakarítsam a nyomokat mikor kinyílt a hátam mögött egy szoba ajtó.Hátra fordultam.Kendall alakját láttam az ajtóban."Te máris mész?Semmi búcsúzkodás?..."-Gombóc nőtt a torkomban.A törött cserép darabokat kiejtettem a kezemből,majd James feltakarítja ezt.Nekem indul mindjárt a gépem.Felálltam a padlót bámulva.Nem vagyok mestere az elköszönéseknek.Viszont olyat tett ami miatt szóhoz sem jutottam.Felmutatta az ujját hogy várjak egy percet.Az arcomba csukta az ajtót.

Mire ismét kinyílt az ajtó,fel volt öltözve a kedvenc kék pulcsijába,zöld sapival a kék farmerjával együtt.Összeráncoltam a homlokomat.Nem értettem mit csinál.Láttam hogy a hátán van egy táska.Úgy festett mint egy nagyra nőtt ovis.Mindenesetre aranyos látvány volt számomra.Ezek után megfogta a kezemet a másikkal pedig a bőröndömet."Találd ki,ki utazik veled Floridába."-Lecipelte nekem a bőröndöt a lépcsőn amiért iszonyat hálás voltam.Hiszen tele pakoltam mindennel.

"Esetleg James?Passzolok."-Megvontam a vállamat,szinte félálomban voltam.A hallban a falnak dőlve vártam meg Kendallt.Kiment valamiért a konyhába.A telefonomon megnéztem hogy fél óránk van odaérni a reptérre és becsekkolni."Mindjárt megy a gépem."-Böktem ki ásítozva.Kisöpörtem a hajamat az arcomból."Harapj bele.Finom."-Esélyem sem volt,a számba nyomott egy eper lekváros sütit.Teli szájjal hason csaptam cserébe.Megrázta a vállát vigyorogva."Gondoltam felébredsz egy kis cukortól.Elviszlek kocsival.Ne buszozz kora reggel mert bajod eshet."-Kicipelte a csomagtartóba a táskáinkat.Beültem az anyósülésre felhúzott lábakkal.Hideg volt a kocsiban.

Rendesen vacogtam.Kendall is csatlakozott hozzám nem sokkal később."Mindjárt melegebb lesz amint jár a motor."-Kiengedte a kéziféket.Kigurultunk a kertből,rá egyenesen a főútra ami a reptérre vitt ki minket.A telefonom szerint csupán 10 percünk van felszállni a gépre.Ha miatta kések le a munkáról,mérges leszek méghozzá nagyon.Átvágtuk magunkat a biztonsági részen,ezután egyetlen egy mozgólépcső választott el minket a lépcsőtől amin keresztül az utasok felszállhatnak a hatalmas repülőgépre. 


Menetirányban álltam,Kendall mögöttem volt. Suttogott valamit de nem tudtam kivenni mit.Hátra fordultam inkább."Igen?"-Feljebb lépett kettőt és szorosan közel állt hozzám.A szívem vadul dobogni kezdett.Mit művel??A következő pillanatban értettem meg.Azért állt elém hogy eltakarjon mert a szoknyám egyik széle felgyűrődött és kilátszott alatta mindenem.Megigazította nekem."Ne haragudj de nem akartam hogy célpont legyél.Annak a srácnak szinte kiestek a szemei."-Suttogta lágyan az arcomhoz túlságosan közel hajolva.
Nem mintha bántam volna."Köszönöm azt hiszem.Fussunk nem akarom lekésni a járatot."-Kitértem az útjából,tovább sietve."Jobbra fordulj a négyes kapuhoz kell mennünk!"-Szólt a hátam mögül.
Így arra vettem az irányt.Elfelejtettem hogy ők profik ilyen téren,milliószor utaztak már.Egy közép idős hölgy kérte el az érvényes jegyeinket.Azonnal a kezébe nyomtam a sajátomat.Kendall felé pillantottam."A tied hol van?"-Kérdeztem. 

"Jaa,online vettem a jegyemet itt van."-Kihalászta a mobilját a farzsebéből.Megnyitotta a galériát 
ahol a lefényképezett jegye volt.Felmutatta mosolyogva."Rendben mehetnek.Kellemes utazást kívánok."-Felsétáltunk a gépre.A gyomromban pedig nőni kezdett a gombóc.Még sohasem repültem főleg nem ekkora járattal.Kicsit örültem hogy elkísért így lesz kinek a kezét fognom.

Mihelyst elfoglaltuk a helyeinket,elővettem a takarómat amit bepakoltam indulás előtt pontosan az alvás miatt.Kizárt hogy öt órát kibírnék alvás nélkül.Lehunytam a szemet és valami szépre gondoltam.Kellemeset álmodtam csakhogy valaki ébresztgetni kezdett.Megdörzsöltem álmosan a szememet.Rájöttem hogy Kendall vállán szenderedtem el."Aludj csak,de a hölgy most járt erre reggelivel gondoltam éhes vagy."-Mutatott az előtte levő tálcára ami tele volt minden finomsággal.
Csillogó tekintettel válaszoltam."Az ott a kedvencem.Honnan tudtad?Kérek egyet."-Elvettem egy csokis croissantot a tálcájáról amíg ő a kávéját itta feltett lábakkal.Ő persze ezt megteheti,mert híres.
Engem leszállítanának ilyen dolog miatt.

"Jamessel lakunk már egy jó ideje,szerinted nem mesélte el miket szeretsz?"-Vágta rá nevetve.Megvontam a vállamat és élveztem a szétáradó csoki ízét a számban.

"Okés,én azt hittem ennyire figyelsz rám."-Halkan tettem ezt hozzá.Még a végén azt hiszi vágyom a figyelemre.

"Kielégítő válasz neked hogy arra se emlékszem én mit ettem mondjuk tegnap reggelire?"-Bele harapott a szendvicsébe."Aham."-Csendben megreggeliztünk,én pedig próbáltam vissza csöppenni az álom világomba de nem ment.Frusztráltan hanyatt dőltem az ülésemben."Tudsz valamit ami segít elaludni?Mesélj mondjuk valami unalmas sztorit."-Ásítoztam mellette. Ő pedig most kezdett csak úgy igazán ébren lenni a kávé után.Szuper párost alkottunk.

"Hmm adj pár percet.Ó meg is van!Valamelyik délután Jamessel elmentünk pelust vásárolni Elinek...az eladótól kellett segítséget kérnünk....látod használ."-A végét az alvó énemnek mondta.

Kendall szemszöge: 

Alexát hagytam aludni,el voltam én a telefonommal addig.Fél órára rá megcsörrent a mobilja.Tudom illetlenség megnézni más sms-eit.Viszont fontosnak tűnt mert legalább 4-et kapott.Az elsőben a város térképe volt,a másodikban a hotel adatokat kapta meg a másik kettőben pedig a munkájával kapcsolatban voltak információk.Majd ha felkel megmutatom neki.Van bő 1 óránk a repülő útból.

A hotel előtt kiszálltunk a taxiból.A srácokkal már jártunk Floridában párszor,most mégis különösen szép látvány tárult a szemünk elé.Becipeltem a recepcióhoz a holmijainkat amivel jöttünk.Alexa a jobb karomba kapaszkodva pihent,nekem dőlve."Együtt vannak?"-Mutatott kettőnkre a pult mögött álló lány.Félénken bólintottam.Ezért két szoba helyett csak egyet foglaltunk le."Értem,itt is a szoba kártyájuk.Kellemes kikapcsolódást."-Aranyos mosoly kíséretében a kezembe adta az ezüst színű kártyát.Oldalba böktem a kis alvó mormotámat."Hahó térj picit magadhoz.Fel kell mennünk lifttel a szobánkba.Mehetünk?"-A pozíciónk ugyanúgy maradt.Így értünk fel a 258-as szobába.A nehéz táskáinkat az ajtó mellett hagytam,elég azt később kipakolni.Inkább lefektettem Alexát a hatalmas francia ágyba.Olyan édesen aludt hogy észre se vette.

A telefonját megkeresve írtam egy smst a főnökének azzal az ürüggyel hogy kimerítette az utazás és holnap kora reggel ott lesz a megbeszélt helyen.Nyerve ezzel egy napot.Átvettem a benti nadrágomat,
befekve az ágyba.Bekapcsoltam a tévét amin pont a kedvenc sorozatomat adták. Ez két órányi szórakozást jelentett. Mindezt James mérges hívása zavarta meg. Kimentem gyorsan a mosdóba nehogy Alexa meghallja.

"Te normális vagy?!!Elutazol, nekem pedig itt hagyod a pár hónapos kislányodat!!Ha téged akarna mi a fenét fogok csinálni??"-Kiabált kikelve magából.Reméltem semmi nem hallatszik ki a szobába.A számat harapdáltam idegességemben."Csupán néhány napról van szó!Otthon leszünk mielőtt észbe kapsz.Mellesleg rajtam kívül téged szeret a legjobban.Tisztában vagy te ezzel."-Próbáltam hatni rá valamivel."Nem is mondasz hülyeséget.Rendben 6 napot kapsz.De aztán gyere haza."-"Rajta leszek.Csáó!!"-Sietve letettem,kimentem a fürdőből.Alexa az ágyon ült nekem háttal.Leültem mellé."Jól vagy?Mióta elindultunk azóta csak aludtál."-Tényleg érdekelt mi van vele.

"Ma van az évfordulója....."-Idegesen piszkálta a kezeit ahogy felállt mellőlem."Mindegy,körbe nézünk a városban?Van 3 órám a munka interjúig."-"Mehetünk.Látnod kell az órási közteret olyan gyönyörű a nagy szoborral a közepén."-Ezzel eldöntöttük hogy város nézéssel töltjük el a napot.Megnéztünk rengeteg boltot,kis utcát.És annál több képet csináltunk kettőnkről.A nap végén pedig beültünk a közeli étterembe vacsizni.Itt még nem ettem viszont finomak voltak az ételek.Alexán is látszott hogy kellemesen érzi magát,felhagyott a feszengéssel.Ennek örültem a legjobban.Végre magát adta,semmi álcával.Azt is nyugodtan fogadta hogy helyette írtam meg azt az smst a jövendőbeli főnökének.Az esténkből maradt pár óra,gondoltam kimegyünk a parkba friss levegőt szívni és beszélgetni.Alexa alig bírt ki velem 10 percet,vissza indultunk a hotelhez.Kezdett furcsán viselkedni ismét.Olyan nehéz kiismerni ezt a lányt.De nem adom fel.Megfogott teljesen.

Az üvegajtónál álltunk,de nem akart besétálni.Kint maradt az utcán.Én viszont fel akartam menni fürdeni.Lent hagytam egyedül.Gondoltam csak rendben lesz a kivilágított utcán a legforgalmasabb hotel előtt.

Alexa szemszöge: 

Azt hiszem ez a napot nem is tudtuk volna jobban eltölteni,sokat nevettünk és rengeteg emlékkel gazdagodtunk.Azonban mindvégig a babámon járt az eszem.Hihetetlenül nyugtalanított a gondolata.
Ma lett volna 3 éves ha kiállok magamért.Ez az én hibám.Kabátba dugott kézzel sétálgattam a csípős éjszakában.Kendall rég a meleg ágyban pihen,míg én magamban rágódok.Sétálás közben a bolt
melletti parkolóban megláttam valakit aki túl ismerősnek tűnt.A terepjáró csomagtartóján ült."Szia rég találkoztunk.Tudod milyen nap van?"-Kérdezte kacér vigyorral.Összegörnyedtem ahogy szíven ütöttek a szavai."Utállak érte!!Te cipeltél el a rendelőbe!Az utolsó pillanatban nemet akartam mondani,de TE gyorsan rávágtad az igent!"-Megpördülve mellkason vágtam mire hanyatt esett.
A betonon szenvedve is képes volt kiröhögni."Ennyit tudsz csak??"-A földre köpött véresen.

Elszörnyedtem a látványtól.Fognom kellett a számat nehogy rosszul legyek.Lélekben is erős kellett maradjak.Különben látná mennyire szenvedek legbelül."Kérsz még!?Nesze megkapod.Szenvedj kicsit te is."-Addig rugdostam a gyomránál amíg fel nem kiáltott hogy elég."Kedves tőled a gondoskodás."-Ezek hallatán olyat tettem ami még engem is megrémisztett.A kocsijában kerestem valami kemény tárgyat.Az ülés mögött megláttam egy fém szerszámot és azzal fejen vágtam.
Kiejtettem a kezemből a fém darabot eldobva messzire.Vérezni kezdett a feje rendesen.Sírni kezdtem.Ha most látnának a srácok,egyikük se állna velem többet szóba.

Fogalmuk sincs mennyit küzdök magammal,vagy hogy min mentem keresztül.A csendes lány más valakit takar."Többet ne kerülj a szemem elé!Beteges ahogy rám találtál.Mindig megszállottan követtél...."-Beletúrtam a hajamba.Mire megfogta a bokámat és elrántott.Hanyatt estem,beverve a betonba a fejemet.Rögtön elvesztettem az eszméletemet.

Jason szemszöge:

Nehezen sikerült feltápászkodnom a földről.Reméltem,hogy van nála telefon.Végig kutattam a zsebeit majd találtam egy fekete tokos telefont amit zsebre tettem.Csupán ennyire van szükségem.
Beültem a kocsimba és elhajtottam.Téved ha azt hiszi megszabadulhat tőlem.

5 megjegyzés:

  1. Uristen! Hamar a kovit! Szegeny Kendall mit fog erezni ha fel kell reggel?
    Amugy szuper lett😍😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg is van az ötlet,írom rögtön a folytatást.A másik bloghoz pedig majd ezután.Most ehhez van ihletem. Nagyon boldog vagyok mikor tetszik neked💜💜💜💜😙

      Törlés
  2. Nagyon szuper lett Huha Alexa egy vadallat de igy szeretjuk❤

    VálaszTörlés
  3. Kicsit másabb a karaktere de pont ez jó benne😁

    VálaszTörlés