2017. szeptember 7., csütörtök

(16.rész) Váratlan fordulat

Alexa szemszöge: 

"Rendben leszel biztosan?Ne hagyjuk bent a testőrünket hogy vigyázzon rád?"-A kanapén ledőltem,James pedig betakart gondosan.Carlos a karfán ülve simogatta a homlokomat aranyosan."Ameddig nem kell fel s alá mászkálnom ebben a hatalmas arénában fájdalmas hassal,megleszek.Ígérem nem szökök meg."-Oldalamra fordultam lehunyva a szememet."Jólvan srácok,ideje mennünk.Aludj jól édibogyóm."-Kaptam egy szájra puszit Carlostól.Akaratlanul is mosolyra fordult a szám."Carlos ennél jobb becenevet is kitalálhattál volna neki."-Ugratták a többiek.Becsukódott az ajtó a következő pillanatban és csend lett.Innen tudtam hogy egyedül vagyok.
Mivel kedvem se volt telefonozni,aludtam egy picit.Kiderült ez mindössze 40 percet jelentett,a srácokkal pedig estig itt leszünk hiszen ma van a koncertjük.A kanapé háttámlájába kapaszkodva sikerült felhúzozdkodnom ülésbe.Bele bújtam a cipőmbe mert muszáj volt megkeresnem valamerre a mosdót.Kintről kezdett beszűrődni a tini lányok hangos sikongatásai.Ezen csak kuncogtam halkan.

Végig húztam a jobb kezemet a hosszú fehér folyosón míg el nem értem a mosdót jelző ajtókig.Miután végeztem a mosdóban,kíváncsi lettem a színpadra.Minél közelebb kerültem a backstage ajtóhoz annál több ember mellett haladtam el.Előhalásztam a farzsebemből a VIP-s nyakba akasztómat hogy egyáltalán bemehessek."Jó napot Carlossal vagyok.Merre vannak?"-Kérdeztem kicsit megszeppenve az idősebb férfitól aki közben fontos ügyeket intézett a laptopján meg a telefonon keresztül.A füléhez tartotta a vállával,úgy mutatott a hátam mögötti nagy csapó ajtóra.
"Köszönöm az útba igazítást!"-Nagy levegőt vettem,befelé toltam az ajtót ami jelezve volt.Tátva maradt a szám.Hatalmas az egész aréna,tele színes székekkel.Gondoltam végig hallgatom őket titokban.

Észrevétlenül a szék sorok bal szélén felmentem a középső részig és leültem.Vártam és vártam mikor vesznek észre.Egészen lecsúszva ültem a széken,annyira tetszett az egyik daluk hogy elfeledkeztem a helyzetemről és becsúsztam a székek közé."Ó hogy az a büdös.-"-Azon nyomban befogtam a számat,mert minden egyes szó ki volt hangosítva ahogy kimondtam.Szóval ezért ilyen jó az akusztika a koncerteken.Most már legalább tisztában vagyok vele!

"Neked is szia Alexaaa"-Röhögött bele a mikrofonba Logan.Alig bírta visszafogni magát."Milyen a hangulat odafenn hercegnő?"-Folytatta James a faggatásomat.Megvontam a vállamat.
"Hmm...elmegy."-Mondtam őszintén."HÉ!NEM!ÁLLJATOK OTT MEG!! ÍGY NEM TUDOK FUTNI!"-Egyre magasabbra mentem a szék sorok között.Felfele jövet azt hiszem láttam egy hátsó lejáratot.Késő volt.Kendall ott hagyta a zongorát,Carlos Logan és James pedig a földre dobták a mikrofonjukat úgy szaladtak egyszerre az irányomba.Hatalmas vigyor ült az arcukon."HA ELKAPUNK ÉNEKELNED KELL!!"-Kiabált utánam James cukkolva engem.Pocsék hangom van kizárt hogy pont itt fogok nekik énekelgetni.Lejutottam a hátsó lépcsőn,csakhogy az csapdának bizonyult mert egy zárt kerítés rész volt ahol a hatalmas szemét tárolók vannak.Gondoltam okos leszek,átbújtam a korláton és átszaladtam a székek mögötti füves részen,megkerülve az egész közönség részt vissza térve az ajtóhoz.Hirtelen felkapott valaki a vállára.Csapkodni kezdtem a hátát."Engedj el.Neee!Fiúk segítsetek!!"-El akartam szökni,Logan vállán lógva ez lehetetlenségnek bizonyult."Fogjatok egy mikrofont,Henry indítsd el az előző számot amit félbe hagytunk,Alexa szépen énekelni fog nekünk."-Mondta boldogan mihelyst a talpamra állított.Kendall az arcomba nyomott egy mikrofont.Hevesen rázni kezdtem a fejemet.

"A-a biztos hogy nem."-A mellkasához toltam."Na,kérlek szépségem."-Megfogta a jobb csuklómat és magához húzott.Kénytelen voltam énekelni.Sírni fogtok a nevetéstől ha megtudjátok mivel melegítettek be amiben részt kellett vennem,Wouldn't Change A Thing - Camp Rock 2-ből.Oké tényleg remek szám,de nem illik annyira hozzájuk.Elénekeltem az utolsó sorig a részemet.A végén megszeppenve álltam Kendall karjaiban.Megszólalni se mertem.Mire egyszerre kezdtek el szakadni a nevetéstől."Tudod ezt lehetne kedvesebben is mondani.....de ez pocsék volt."-A földön fetrengett Carlos és James."Gonoszak vagytok!"-Én sem bírtam tovább fapofával."Öm..lehet tényleg rossz a hangom viszont én előre szóltam."-Adtam meg magamat.Gondoltam egyet és Kendall felé fordultam.Úgy tettem mintha oda akarnék bújni hozzá.Helyette megfogtam a dereka két oldalánál a pulcsijának az alját és a fejére húztam.Hátra álltam megcsodálni a művemet.

"Ha harc hát legyen harc."-Kuncogta miközben felém indult."Segítség!!Valaki.-"-Felkapott a karjaiba úgy szaladt velem a folyosón végig."-"CARLOOOOS!!"-Igyekeztem a mellkasát ütögetni hogy eleresszen de jó erősen tartott."Hova viszel?Tegyél le kérlek.Adok egy csókot cserébe."-Amint meghallotta ezt,rögtön lefékezett a futásban.Behúzott a férfi mosdóba ott pedig egy fülkébe és ránk zárta az ajtót."A válaszom: ez kihagyhatatlan ajánlat."-Gyengéden a derekamra csúsztatta a kezét magához húzva engemet.Ott abban a pillanatban elvesztem teljesen.Fogalmam sincs mi ütött belém.A nyaka köré tettem a kezeimet és a pici csókból elég hosszas csók lett.Levegőért kapkodva húzódtunk el egymástól.A szemébe nézve olyat láttam mint még soha.Reményt.Valaki vadul benyitott a mosdóba.Szerencsére mi a leghátsó fülkében bújkáltunk.Kendall kezével a számon.A másik kezével a szájához emelte a kezét jelezve hogy meg ne mukkanjak.

"Carlos kizárt hogy itt lennének.Gyere nézzük meg máshol"-"Erre fele indultak el pedig.Láttam!"-Megesett szegény Carloson a szívem,most csaltam meg.Borzalmas ember vagyok.Újra becsapódott a mosdó ajtaja.Kimentek szerencsére.Eközben a zárral babráltam,valamiért nem tudtam kinyitni."Azt hiszem itt ragadtunk.Nem akar kinyílni."-Fordultam a sármos szőke felé.Miért kell ilyen dögösnek lennie,nagy szívvel?Megráztam a fejemet,elhesegetve a gondolatokat."Állj hátrébb megpróbálom."-Félre tolt az útból.Leültem a lecsukott wc-re.A tenyerembe temettem az arcomat."Kendall ezzel a csókkal megcsaltam Carlost.Ez tudod mit jelent?"-Kezdtem bele összetörten.Mégsem akartam én ezt.

Meglepődve megfordult a kilincset fogva."Fogalmam sincs,elárulod?"-Kérdezte zavartan,összevont szemöldökkel."Szakítanom kellene vele.Utálom bevallani de az a csók mindent vitt."-Eszméletlenül vörösödni kezdtem miután ez kijött a számon."Awww de édes vagy.Maradhatsz Carlossal,egyszerűen titkold el hogy ez *kettőnk között mutogatott* megtörtént.Amiről nem tud az nem fáj neki."-Ennyivel lerendezte a dolgot.Örülök hogy ilyen lazán értelmezi ezt.Ez csak mégjobban megerősítette a tényt hogy ki akarok innen szabadulni."Shh! Jön valaki!"-Kendall mögött ácsorogtam,befogta a számat,véletlen kilökve az egyik lábamat alólam.Értem kellett nyúlnia nehogy beverjem magamat.Egyszercsak kopogtak a fülke ajtón.Megköszörülte a torkát,"Bocsi foglalt!"-"Hála az égnek megvagy.Téged keres az egész csapat.Alexát nem láttad esetleg?"-Felismertem,ez James hangja volt.

"Tudnál kérni a gondnoktól egy kalapácsot?Hogy is mondjam,bent ragadtam."-Köhögött zavarában.Fenéken rúgtam a térdemmel.Kiadott egy pici sikolyt.Röhögnöm kellett nem tehettem róla."Várjunk.....ki van bent veled?"-Kikerekedtek a szemeink.Úgy mutogattam magamra mintha itt sem lennék."Ömm senki? Könyörgöm segíts kijutni."-Kérlelte a haverját mire az viccesen ennyit mondott,"Simán kiférsz a fülke alatt.Gyere folytatnunk kell a próbát.Egy óra és nyitnak a kapuk a Meet&Greet-hez."-Figyelmeztette."Menj siess.Én majd kimászok ha kimentetek."-Hosszan nézett a szemembe,fogammam sem volt miért.Utána rájöttem.Mielőtt lehasalt a földre hogy kimásszon,adott egy búcsú csókot."Kár hogy ezt titokban lehet csak.Liza után te csókolsz a legjobban."-Suttogta nehogy James meghallja.

"Sietsz?Nem érek rá sokáig."-Türelmetlenkedett James.Kiesett a kezemből a mikrofon amit ezidáig szorongattam."Hopsz hadd vegyem fel."-"James ez igazából nem az aminek látszik!"-Igyekezett védeni a gatyáját a fenéken rúgástól.De már lebuktunk.Keresztbe font karral állt előttünk mikor kimásztunk a fülkéből.Kendall az ajtó felé bólintott,hogy menjek ki.Legalább én maradjak ki a balhéjukból.Féltem magára hagyni.James simán behúzhat neki egyet.Megvártam őket az ajtóban,fél perc múlva James fülön fogva húzta Kendallt."Most pedig elmondod szegény Carlosnak amit műveltél Alexával.Megérdemli hogy tudja."-Mondta szigorúan.

"James ne!!Állj meg.Inkább szakítok ÉN Carlossal este,Kendallt ne keverd megint bajba.Elég neki Liza hiánya...."-Utánuk szaladtam.Egyszerre fordultak felém."Egyetlen estét kapsz.Ha nem teszed meg,én fogom vele közölni és te pedig haza költözhetsz bárhol is laksz."-Szólt mérgesen,elhiszem hogy dühös én is az vagyok.Carlos a legártatlanabb srác akivel valaha randiztam.
       Ennek a résznek véletlen a folytatását kitöröltem mikor a telefonomon befrissítettem a bloggert!!
Röviden a srácok kiálltak Alexáért a színpadon,Carlos és Alexa szakítottak. Sajnálom nem tudnám újra irni ezt a pici végét.

2 megjegyzés:

  1. Nagyonn jo lettt!! 😍😍😍Szegeny Carlossss😭 Hamar a kovit!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jo lett�� Hamar a kövit❤

    VálaszTörlés