2017. december 17., vasárnap

(22.rész) Börtön vagy Szabadság?

Késve de meghoztam ezt a részt.Író blokk jött rám amit alig bírtam legyőzni,legalább már vége van.Viszont arra jutottam,hogy egyszerre csak egy blogot fogok írni.TI döntitek el melyiket folytassam jelen pillanatban,a másikat pedig akkor folytatom ha ennek vége van. Jó olvasást.🌲😊Legyen karácsonyi rész? Ha igen,kommentben irjátok meg. xxoo

Alexa szemszöge:

A mai nap reggelét aggódással vészeltem át.A srácok elkísértek a tárgyalásra,ami jól végződött mert a Kendall által választott ügyvédnő tényleg tudta a dolgát.Minden vád ellen helyesen érvelt ezzel is felénk billentve a döntés hozatalt.A fiúkkal együtt kint megvárt.Leszegett fejjel sétáltam ki a tárgyalóteremből.Idegesen a mellkasomhoz szorítottam a kezemet.Kendall rögtön felpattant a székéről,hozzám rohanva."Na mit mondtak?"-A többiek is csatlakoztak a kis körhöz.

Elmosolyodtam."Félbe szakították a tárgyalást mert kiderült az egész önvédelemből történt.Szabad vagyok.Őt pedig kezelésekre viszik."-Lágyan megcsókoltam.Éreztem hogy megkönnyebbült. 

"IGEN!!Irány Texas! Megünnepeljük ma este a koncertünk után.Gyere csajszi."-Carlos a karomnál fogva kihúzott a kint várakozó kisbuszhoz.Kora reggel már mindent bepakoltunk a csomagtartóba,hogy az ügy végén elindulhassunk minél hamarabb.Ugyanis Texasig két repülőre kell felszállnunk és este 7-re oda kell érnünk.Igen forgalmas napunk lesz az biztos. Előtte elvittük Elit Kendall anyukájáékhoz.
                                                                        ~~~~
Most éppen Kendall ölében pihenek a kanapén.Tévézünk miközben cirógatja a hajamat gyengéden. James kiugrott nekünk vacsoráért.Hiszen nemrég foglaltuk el a szállást adó hotel szobáinkat.Logan Carlossal lett összetéve egy szobában míg James velünk alszik.Nem lenne fair ha egyedül hagynánk mert imádjuk őt.

"El se hiszem,hogy tényleg felfüggesztették a tárgyalást.Megérte a laptop felett görnyedni órák hosszat."-Lehajolt,hogy csókot adjon.Nyílt az ajtó,James viccelődve elkiáltotta magát.Az arcomhoz kaptam a kezemet mert iszonyatosan elvörösödtem.Mire ő kuncogni kezdett.

"Légyszi ezt tartogassátok későbbre.Melyikőtök éhes?Hoztam mindenfélét."-Elénk pakolta a zacskó tartalmát a kávézó asztalon.Feltápászkodtam a kényelmes helyemről."Áthívom Carlosékat.Kibírjátok addig?"-Kérdeztem felvont szemöldökkel.Ez különösen Jamesnek szólt,ő az aki mindennél jobban szereti a hasát.Feltette megadásképp a kezét."Esküszöm nem érek hozzá.De siess légyszii."-Elhúzta nyomatékosítás képp,a szó végét.Magamban tudtam,hogy esze águkban sincs türtőztetni magukat.
Szépen átsétáltam egy szál melegítő nadrágban,kócosan felfogott hajjal a kettővel arrébb levő hotelszoba ajtóig.Néhány kopogás után benyitottam hiszen nyitva volt.Logan felkapta a fejét.A fotelban ülve olvasta a jelenlegi kedvenc könyvét.Carlos emellett,videójátékozott.

"Szia,mit szeretnél?"-Kérdezte mosolyogva.Leültem Carlos mellé."James hozott nekünk vacsorát én meg átjöttem nektek szólni."-Mindkettőjüknek felcsillant a szemük.Az imént folytatott tevékenységüket félbehagyva futottak az étel irányába.Ezért nekem kellett bezárnom a szobájukat a szoba kártyával."Köszi,hogy bevártatok!"-Becsuktam az ajtót.Visszaérve már javában ettek és élvezték az ízeket."Ugye hagytatok nekem is?"-Kicsit feszengve álltam meg a srácok előtt.
Tudom,hogy egy jó ideje velük lógok,élek és Kendall járok csakhogy a mai napig kicsit furcsa velük lennem.Hiszen ők srácok én pedig csaj vagyok.Kendall kitárta a jobb karját és az ölébe húzott.Szedett nekem a köretből meg a húsból is."Jó étvágyat babám."-Csendben falatozgattunk.Mikor Jamesnek támadt egy ötlete.Tartsunk filmezős estét.

Fél órával később vidáman elkezdtük nézni az első filmet amit Logan választott.Ameddig én megkaptam a kanapét,hogyha elaludnék ne legyen gond,addig a fiúk a földön ültek előtte egy leterített takarón.A film vége felé,utálom bevallani de sikerült kómás állapotba kerülnöm.Hallani még hallottam a szereplőket és a stáblistát.Sajnos a sutyorgásukat is ami nem kecsegtetett túl jót.Csakhogy túl álmos voltam ahhoz,hogy kinyissam a szememet.Így bármit tervezhettek ellenem. 

"Logan állítsd meg a filmet!James hozd a kis zacskót a bőröndömből kérlek."-Mondta Kendall halkan.Itt támadt egy pici csend.Elaludtam teljesen. 

James szemszöge: 

Megesküszöm rá,hogy Kendallnek jutott ilyesmi az eszébe,mi csak asszisztáltunk hozzá.Kivittem neki a dolgokat amiket kért.Mind a hármunknak tátva maradt a szája.Tele volt fekete alkoholos filcekkel.Hevesen megráztam a fejemet"Ó tesó ezt nem gondolhatod komolyan.Rajta marad legalább...."-Kezembe vettem az egyiket hogy leolvassam,"3 teljes napig!Inkább maradjunk a tejszínhabnál.Tedd azt le szépen."-De túl késő volt.Megtette az első vonalat a barátnője homlokán.Ekkor szembesültünk a makacs ténnyel,hogy reggel baromi nagy bajban leszünk.Ezek után szabad kezet kapott a fantáziánk,Kendall ráírta,hogy szeretlek egy nagy szívvel,Carlos puszilós smileyt dekorált mellé,Logan pedig dokumentálta videó formájában.Én voltam az aki kimaradt belőle. Valamiért figyelmen kívül hagyták a tollon díszelgő felhívást.Sajnálom Alexát amiért ilyen lököttek bírunk lenni néha napján. 

~~~
Alexa szemszöge: 

Hangos csörömpölésre keltem fel.Belebújtam a szőrös papucsomba a kedvenc barack színű köntösömmel együtt,hogy kimenjek megnézni mégis mi a jó fenét csinálnak kora reggel a fiúk.Próbáltam nem a barátom ruha nélküli hátát nézni miközben a palacsintákat sütötte.James pedig  a turmixolással volt elfoglalva.Tett bele epret,banánt meg joghurtot is.Leültem a pulthoz teljesen nyugodtan."Meddig kell még várni a reggelire?"-Reménykedtem hogy nem sokat.Felém lestek.James hangos nevetésben tört ki.

"Ó basszus.James vedd át a tészta sütést,babám gyere velem gyorsan."-Furcsán viselkedtek mind a ketten.Megráztam a fejemet nemlegesen."Jól vagyok itt."-Kérdőn néztem rájuk.Pillanatra frászt kaptam."L...le kell ömm mosnunk az arcodat."-Összeszorította a szemeit kínos arcot vágva.

"Most keltem fel. Este pedig fürödtem ellentétben veletek.Nektek kéne egy jó zuhanyzás..."-Behúzott a hotel mosdójába majd leültetett a lehajtott wc-re.Elővett a fiókból egy kicsi kéztörlőt amit beszappanozott és bevizetett. Óvatosan elém guggolt,hogy egy szinten legyünk.A fejemben próbáltam össze tenni a kirakós darabokat.Valami van a fejemen amit le akar mosni.Eddig megvan.De mégis mi lehet az?Miközben erősen dörzsölte az arcomat a törölközővel,megpróbáltam felállni magamtól,de visszanyomott."Figyelj mit csináltatok?Elárulod?"-Lágyan megkérdeztem,a kezeit lefogva nehogy folytassa az arcom maszatolását.

"Filmezés közben bealudtál,és a srácokkal mindig hülyéskedünk ilyenkor egymással.Most rád esett a választásom.Bocsi babám.Úgy három napig ne menj ki az utcára."-Végre megnézhettem az arcomat.Tátva maradt a szám.Kendall vissza tartott kuncogással állt mögöttem." Tessék? Három nap az rengeteg!Úristen Kendall ti őrültek vagytok."-Azt se tudtam mihez kezdjek a vallomásával.
Megpusziltam az arcán mielőtt kiszaladtam a mosdóból a konyha részhez.James éppen a telefonján nézte a napi híreket a turmixával együtt.Carlos és Logan kezdtek átszállingózni hozzánk szépen lassan.Azonnal neki láttak a palacsinta evésnek.Először szedtem pár darabot magamnak is és félre tettem,hogy maradjon nekem.Hiszen képesek befalni az egész tányérnyi adagot.

"Kendall maci leülsz James mellé kicsit? Mutatok nektek valamit."-Carlos vigyorogni kezdett és oldalba bökte Logant,hogy figyeljen.Sietve megfogtam a maradék turmixot és a fejükre öntöttem amit el is kentem a fejükön.Mérgesen felnéztek rám.A pillanatnyi haragjuk azon nyomban elillant amint rájöttek mit is csináltak velem az este.Ez ahhoz képest semmiség.

James odament a csaphoz lemosni az arcát,persze a drága Kendallnek más tervei voltak.Odabújt hozzám.Így én is tiszta ragacs és tej lettem.Hát ilyen egy nem átlagos reggel velük.

2 megjegyzés:

  1. Szuper resz! Es mindket blogot imadom de valahogy erre esik az en valasztasom! Imadom☺

    VálaszTörlés
  2. Örülök ha te is örülsz!Rövidke de legalább rész.😉 Rendicsek,nemsokára (tényleg) hozom hamar.Meg is van az ötlet!

    VálaszTörlés