2018. március 29., csütörtök

(28.rész) Éjjel a parton

Köszönet annak aki olvassa a blogot,Két komment után hozom a következő részt :) 

Alexa szemszöge:

Míg Kendall a konyhában sütit evett,elkértem Jamestől a kocsi kulcsát. Szerencsémre nem kérdezősködött afelől hogy mire kell.Tegnap este amíg a fiúk a nappaliban meccset néztek,én el voltam a lakás hirdetések nézegetésével.Sok jót találtam,viszont csak egyetlen egy nyerte el a tetszésemet. Az a ház pedig Floridában van és két napja meg is vettem. Kicsit fel kell újítani de nagyon aranyos kis ház. Először ki akarok festeni meg elrendezni a kertet. Ott viszont semmi szerszám vagy szemetes zsák nincs ezért vinnem kell mindent.

 Most pakoltam be az utolsó darabot a csomagtartóba. Persze,hogy Kendallnek ki kellett jönnie a az emeleti erkélyre. Neki dőlt a fekete kerítésnek.Ahogy a tájat nézte,rögtön észrevett." Te mi jót csinálsz az én kocsimmal?"- Kérdezte felvont szemöldökkel egy apró vigyor kíséretében. Felé fordultam enyhén piros fejjel. Szép napunk van,ezért a napsütésben láthatta az arcom színének változását." É..én? Semmit. James oda adta a kulcsokat."- Hátra nyúlva lecsuktam a csomagtartót.

"Segítsek a semmit tevésben?"- Mire válaszolni tudtam volna,bement a házba. Megráztam a vállamat,elengedve a dolgot. Nyugodtan beültem a vezető ülésbe becsapva a kocsi ajtót. Letekertem az ablakot majd jobbra nyúlva bekapcsoltam a rádiót. Zene nélkül nem tudok vezetni. Szinte elindultam volna mikor valaki beszállt mellém. Rendesen frászt kaptam." KENDALL!! Ezt muszáj volt? Megijedtem..."-Vallottam be megszeppenve.Mire egyszerűen feltekerte a hangerőt.Bekapcsolta az övét és engem figyelt. "Nem hagyhattam ki a semmit tevést. Kíváncsi vagyok hova mész. Indulhatsz."- Magabiztosan hátra dőlt. Elindultam az utcánkban. Szép napos időnk van. Kevesen vannak az utakon.Végig gurultunk a kereszteződésig.Egyikőnk se szólt egy szót se. 

Zavart,hogy nem tudtam min agyal csendben. Most vajon lebuktam vagy nem is érdekli hova megyünk.A kocsi út bő 40 percre sikeredett. Legközelebb korábban kell elindulnom. Egy pálmafával végig ültetett utcába bekanyarodva,megálltam a 4.háznál. Leállítva a kocsit. Felkapta a telefonjából a fejét. " Ki lakik itt?"- Kinézett az ablakon. Csodálkozva vissza nézett rám." Csak nem a szüleid laknak itt?"- Teljesen csillogott a szeme. Szó nélkül kiszálltam a kocsiból,zsebre téve a kocsi kulcsot."Nem éppen. Én lakok itt. Mától." - Nem pont ilyen reakcióra számítottam. Sietve kiszállt ő is.

"Te komolyan képes voltál a tudtunk nélkül megvenni ezt a házat? Az ég szerelmére még csak nem is a környékünkön van!!"- Mérgesen állt előttem. Hatalmas vita lett belőle." Igen képzeld megvettem!! Szeretnék önálló lenni és nem rajtatok élősködni."- Szóltam vissza felemelt hanggal. Megragadott a karomnál fogva mindkét kezével. "Azért vagy nálunk mert segítesz nekem megküzdeni Lisa hiányával. Mit fogok csinálni nélküled? Vagy szerinted Eli baba nem fog hiányolni téged?"-Elengedett hirtelen,hátra lépve egyet."Ugyanúgy járni fogok hozzátok,nem maradtok egyedül!"- Kinyitottam a csomagtartót,hogy becipeljek mindent. De Kendall jött utánam,neki ennyi nem volt elég."Hallasz engem? 40 perc kocsiút az igenis sok. Ha mondjuk rosszul leszek,hogy leszel rögtön mellettem? Ebbe ugye nem gondoltál bele,igazam van?"- Ez sajnos tényleg nem jutott az eszembe. Egyedül azon járt az agyam,hogy saját lábra állhassak és ne a srácok fizessék helyettem az ételt meg a lakást.

 Beljebb mentünk a házban. Körbe nézett,furcsa mód tetszett neki." Okés egész otthonos. Kis festés meg takarítás ráfér de megoldható."- Átölelt hátulról a derekamnál." Hé,ne haragudj.Segítek neked,
csak hirtelen jött a hír. Mit terveztél mára? Festünk?"- Elengedett a karjaiból. A levett pulcsiját a konyha pultra dobta le." Festünk és utána takarítunk az emeleten. A fűnyírást meg elintéztettem a szomszéddal." - Mondtam neki. Neki is álltunk a munkának. Pár órával később két festékes bödön díszelgett a nappali közepén. Ki akartam menni kettőnknek a konyhába innivalóért,de sikerült átesnem az egyik bödönön. Arccal a földre zuhantam. A hajam fele tiszta festék lett. Kendall aggódva hátra pillantott.Kiejtette az ecsetet a kezéből,felém rohanva."Ajj babám.Miért nem figyeltél hova lépsz? Gyere lefürdünk."- Felsegített a fóliával betakart padlóról. Megállítottam a mellkasára téve a kezemet."Nincs még víz a házban....Haza kell mennünk. Hozd a pulcsidat."- Összefogtam szomorúan a hajamat remélve,hogy ki fog belőle jönni a bézs színű fal festék. Kifele menet felvettem a cipőmet és Kendallre vártam. Aki időközben eltűnt.  Bementem a nappaliba át a konyhán keresztül de sehol nem találtam. Egyszer csak nyílt a terasz ajtó.

"Igen megvettük,az nagyszerű lenne. Látja idáig jutottunk. Csakhogy történt egy kisebb baleset."-Mindketten felém néztek. Picit megkönnyebbültem a szomszédomat látván. Legalább nem egy idegennek meséli el mekkora hülyeséget csináltam.Az is valami. Körbe nézték a falakat amik készen lettek."Egész jó munkát végeztetek.Ja és Alexa,nyugodtan fürödj le nálunk. A feleségem Susan vár rád,addig mi ketten befejezzük a munkát. Rendben?"- Elgondolkoztam az ajánlatán rendesen. Kendallre néztem kérdő tekintettel. Mire apró bólintást kaptam. "Hát azt hiszem köszönöm szépen. Elfogadom. Különben új színű hajam lesz."- Gondolkozás nélkül magamra vettem Kendall pulcsiját,
szólni akart valamit de megráztam a fejemet."Kizárt,hogy kimegyek enélkül az utcára. Ne is kérdezd."- Szóltam halkan elindulva a kert felé.

 Egy alapos fürdés és hajmosás után amit sütizéssel zártunk le,nyugodtan sétáltam vissza az újonnan vásárolt házamba. Kendallék kint ültek a terasz lépcsőjén. Komoly témát választhattak,mert nagyon belemerültek. Észre se vették,hogy leülök melléjük. Odabújtam Kendall vállához."Sikerült befejezni a festést?"- Teljesen kizökkentek a kis világukból."Aha befejeztük. A szomszéd pedig szólt a ma esti utcai tüzijázékozásról. Itt kéne maradnod legalább neked. Elvégre ez a hely mostantól az új otthonod. Kellenek a barátok."- Mesélte izgatottan nekem. A szomszédunk pedig igenlően bólogatott. "Figyelj nem is tudom...még mindig rosszulléteim vannak. Lehet kihagynám."- Próbáltam magam kihúzni az esti program alól. Kendall összeráncolta a homlokát. Fürkészni kezdte a tekintetemet." Eli már vagy egy hete jólvan.Te viszont nagyon nem. Mi van veled?"- Megráztam a vállamat válaszul.

"Egyszerűen nem múlik el. Étvágyam viszont van rendesen. Nagyon furcsa..."- Hangosan agyaltunk addigra.Mikor a szomszéd közbe szólt."Sajnálom a rosszul létedet,de eljössz akkor este a partira?"-Elhiszem,hogy ártatlan kérdésnek szánta de abban a pillanatban beugrott valami ami halálra rémisztett mert összeállt a kép.Felpattantam Kendall mellől és futásnak eredtem a homokos part irányába.
                                                                       ~~~~
Kezdett lemenni a nap közben.A mobilom legalább ezerszer csörgött és annál is több smst kaptam addigra Loganéktől. Ez azt jelenti,hogy az egész bagázs engem keres. Sok sikert kívánok nekik.
Legalább 10 kilométer hosszú a part itt Floridában. Mivel Kendall pulcsija azóta is rajtam van,
megtaláltam véletlen a zsebében a bankkártyáját egy kis papírpénzzel együtt. A kártyát direkt nem használtam mert bármilyen tranzakciót megkap Kendall a mobiljára smsként.Úgyhogy beültem egy kis étterembe ami olcsónak tűnt.A vendéglő terasza pont a tengerre adott kilátást.Közben a nap is lement lassan. Miután tele volt a hasam és kifizettem mindent,tovább sétáltam. 

Leültem egy sziklás rész tetejére. Itt aligha találnak meg. Csendben fürkésztem az eget és a vizet ami csillogott a hold fényében. Egy okom volt rá,amiért elszaladtam ma este. Szerintem terhes vagyok,de nem Kendalltől. Ott volt az a buli,amiről a srácok cipeltek haza. Azt se tudom mit csináltam aznap este,azon kívül amit Kendall elmondott nekem. Nagy az esélye,hogy ez a baba Coltoné aki megerőszakolt azon az éjszakán. Aki miatt olyanra kell összegyűjtenem a lelki erőmet,amit megígértettem magammal hogy sose fogok többé csinálni. Ez teljesen összetöri a szívemet. Miért érdemlem én ezt meg? A gondolataimat hangos kiabálások szakították félbe. Az öt méteres szikla tetejéről le lehetett látni. Erős fényszórókkal kerestek engem mindenfele. Még be is mondták a nevemet egy hangos bemondón ami valószínűleg a rendőrséghez tartozik. 

Legalább 10 ember volt a nyomomban. Ideje lemásznom innen és véget vetni ennek. Nagy levegőt vettem. Muszáj szembe néznem a következményekkel. A strand papucsomat a kezembe véve, lelépkedtem a homokkal terített  lejárón. Pár lépést ha tehettem,mire egy személy megvilágított az erős zseblámpával. Eltakartam a szememet. Egy fekete alak felém rohant majdnem ledöntve a lábaimról. "Úristen babám,azt hittem bajod esett. Sose rohantál még így el."- Magához ölelt szorosan,a könnyeim pedig szabad utat nyertek.Halkan remegtem a karjaiban."Terhes vagyok...de mástól."-Éreztem ahogy lassan elenged. Hátrálni kezdett,hevesen rázva a fejét. A homokba dobta a zseblámpáját."Nem...nem ezt Nem teheted velem....azt hittem ami köztünk van az igazi...ki az a pasas akivel kavarsz mellettem.Mond ki.Hallani szeretném...."- Elment a maradék hangom is,nagyot nyelve megpróbáltam kibökni valamit."Ez nem az amire gondolsz.Én..." -Lesütöttem a szememet. 

1 megjegyzés: