2017. augusztus 26., szombat

(14.rész) Bonyodalmak

Itt is van az olvasnivaló!! Nagyon szépen köszönöm az előző résznél a hozzászólásokat.Mindig megmosolyogtatnak.Úgyhogy mint mindig minimum 3 komment legyen meg hogy tudjak új részt hozni.Ebben a részben jó sok csavar van!Már reggel óta megvan irva a rész de éppen kiszelektálunk mindent a lakásban és nem volt időm össze tenni ezt a rész csak most este.

James szemszöge: 

Este Alexa az én ölemben aludt el,Kendall meg volt rendesen sértődve emiatt.Nem cipeltem fel a film vége után.A kanapén hagytam betakarva.Kendallel lejött a lépcsőn egy alvó Elivel a karjaiban.
"Készen vagyunk.Mehetsz fürdeni.Ó elaludt?Akartam volna beszélni vele.....Liza hiányzik...."-Kicsit piros szemekkel nézett rám.Azonnal oda mentem hozzá megölelni."Tudom,elhiszem.Ömm a gyógyszereid a konyha szekrényben vannak de bezártam Kulccsal nehogy...késztetést érezz megint.
Remélem megértesz."-Tettem hozzá finoman.Rábólintott."Rendben.Akkor lefekszem.Aludj jól."-Dadogta bizonytalanul.Rettegett,láttam a szemeiben.Megvártam míg felmegy a szobájába és lekapcsolja a villanyt.Bementem a sajátomba hogy magamhoz vegyem a párnámat a takarómmal együtt.Halkan benyitottam Kendallhez.Ahogy sejtettem.Hallani lehetett az elfojtott sírását.
Felkapcsoltam a lámpát mire hátra fordult ijedten.Letörölte a könnyeit a csuklójával.

"Csak bele ment valami a szemembe."-Rázta meg a vállát,a háttámlának dőlve.Eli ott aludt mellette tündérien.Lepakoltam az ágyneműmet Eli mellé az ajtóhoz közeli oldalra.Át sétáltam Kendall oldalára.Leguggoltam az ágya mellé."Meséld el nekem miről ugrott be Liza neked ma este.Kérlek."-Kezdtem bele halkan.Hatalmas sóhaj töltötte be a csendes szobát."Én...nem is tudom.Azt hiszem a csalódáskor mikor Alexa azt mondta nem lehetünk együtt.Ismerted Lizát,ő is ezt mondta az első randinkon attól függetlenül hogy jól sikerült.Nagyon jó páros voltunk.Érzek valamit Alexa iránt de ő enged a sajtónak meg a riportereknek."-Vallotta be őszintén.Ezt le se tagadhatjuk,rendesen bele keverték a médiába.Jobb kedvre kellett derítenem valahogy."Most valami okosat kéne mondanom de semmi nem jut eszembe.Gondolj vissza milyen érzés volt mikor a karjaidban tartottad Lizát és próbálj elaludni.Holnap korán kelünk.Azaz 5 óra múlva."-Elindultam volna lefeküdni.Kendall karon fogott.Odabújt hozzám."Köszönöm James.Velem alszol?Hátha ma nem lesz rémálmom."-Suttogta.

"Itt leszünk ketten is.Túléled."-Viccelődtem egy kicsit.Hatásos volt,hiszen nevetni kezdett.Leoltottam a villanyt hogy bemászhassak az ágyba.Forgolódásaim közepette megfogta valaki a kisujjamat.
"K...kendall?Nagyra értékelem a humorodat de ha te fogod a kisujjamat azonnal ereszd el!!"-Kissé hangosra sikeredett."Haver,ettől megijedtél?Puhányabb vagy mint gondoltam.Egyépként az Eli keze.Rászokott mikor Lizával aludtunk hármasban az ágyban.Szeret téged ez azt jelenti.Most viszont jobb ha befogod mert aludnék.Köszi!"-Mondta a sötétben nevetve.Én pedig majd kipukkadtam mérgemben.Hogy mondhat ilyet?Méghogy én vagyok a puhányabb.Pftt.Azt se tudja mit beszél.Másnap kora reggel Kendall a fülembe kiabálva ébresztett fel.

"ÉBRESZTŐŐ!!!"-Cseppet sem zavarta hogy Eli felkelhet.Jobbra nyúlva megfogtam egy párnát és hason dobtam vele.Ő pedig vissza hajította az arcomba nekem háttal állva.Elkezdett felöltözni melegítő nadrágba meg egy laza topba.Ma főleg tánc próbát tartunk azért kell ilyen szerelés.Igen kellemetlen lenne egy napot végig táncolni farmernadrágban.Sikerült nekem is kivánszorogni az ágyból.Elit addig hagytuk pihenni.Minél többet alszik annál kevesebbet fog a nap folyamán sírdogálni.Kendallel negyed óra alatt megreggeliztünk.Én felugrottam még gyorsan átöltözni.A mackó nadrág nálam se maradhatott el.Bezseléztem a hajamat.Indulásra készen álltam.Lekocogtam a lépcsőn a kezemben a napszemüvegemmel és a mobilommal.Összeráncoltam a szemöldökömet.Ugyanis Kendall a konyha pultnak dőlve írt valamit egy kicsi papír darabkára majd a hűtőre ragasztotta.Felém fordult kérdő tekintettel."Mit nézel ennyire?"-Helyére tette a tollat.

Felvette a pulcsiját."Ez mégis mit akar jelenteni?"-Reméltem nem azt válaszolja amire gondolok."Ó ez? Itthon marad Eli.Írtam Alexának üzenetet az esetben ha felkelne és keresne minket.Átvittem Elit az ő ágyába.Nyugi.Biztonságban van."-Mondta egyszerűen.Most adtam volna neki egy tockost.
Megérdemelné!!De ha biztonságban van,egy szavam se lehet.Elvégre ő az apukája s nem én.Megvártam a kocsiban míg összeszedte a cuccait,meg a gitárját."Készen vagyok.Minden megvan.Indulhatunk."-Miután bekapcsolta az övét,kiálltam a garázsból ráfordulva a főútra.
Szerencsére a kert kapu önműködő.Hamar el tudtunk indulni.Logan smsbem írta meg 10 perce hogy hamarosan odaér a táncteremhez.Igyekezünk kell.

Alexa szemszöge:

Valamiért büdös illatra ébredtem fel.Kicsit sem volt kellemes.Befogtam az orromat."Kendall halott ember vagy!!!"-Kiszaladtam a szobából át az övébe.Azonban csak a nyitott ablakot találtam meg.Az ágy pedig rendetlenül nézett vissza rám."Azt lesheti hogy beágyazok helyette!Eli kakis pelusát meg nekem kell kicserélni.Csodás."-Becsuktam az ajtaját.Vissza mentem Elihez.Kezdett ébredezni.Ennek nagyon örültem,hiszen éjjel alig aludtam mert a nagy tervemen törtem a fejemet.Amit sikerült megszülnöm hajnalra.Ha minden jól megy,újra lesz munkám.Összekészültem majd Elit is elrendeztem.Közben írtam Carlosnak egy rövid smst hogy jöjjön el értem.Elit a szomszéd lányra bízom.Egész nap tud rá vigyázni.Amit én nem tudnék ma kivitelezni.Fontosabb terveim vannak.

Húsz percnél többet aligha vártam Carlosra.Begurult a kocsifelhajtóra.Mosolyogva kiszállt.Hozzám szaladt egy ölelésért.Eli egy puszit kapott mire tüsszentett egyet."Merre vigyelek szépségem?"-Bezártam a bejárati ajtót Elit fogva a másik kezemben,a vállamon pedig a pelenkás táska lógott."A táncpróbára.Van egy kis dolgom Kendallel.Te pedig oda tudsz vinni.Légyszii"-Aranyosan néztem felé.Megvonta a vállát."Ja persze.Semmiség.Eli is jön velünk?-Beszállt a vezető ülésbe becsapva a kocsi ajtaját."Kivételesen a szomszéd lányra bízom.Mindjárt jövök."-Átsétáltam a szomszédos kertbe.

A gimis éveiben levő lány már a teraszon várt mosolyogva."Szia Alexa! Ó valaki hihetetlenül izgága ma."-Viccelődött mikor meglátta Elit a karjaimban.Rögtön átvette tőlem."Megleszünk a kis tündérrel.Nyugodtan intézd a dolgaidat.Elég ha este jössz érte."-Simogatta a pici arcát.Eli csak fintorgott.Belenyúltam a farzsebembe."Tessék az ígért fizetés.Köszönöm a babyszitterkedést!Most sietnem kell.Carlos vár.Sziasztok!"-Sietve beszálltam Carlos mellé a kocsiba.Hamar elindultunk.
Akartam egy kicsi zenét hallgatni de Carlos nem engedte.Sokkal jobbam szereti ha beszélget az ember.Az ülésben kényelmesen ülve kifele néztem az ablakon ahogy végig gurultunk az ébredező város utcáin."Ez a város annyira gyönyörű.Megértem miért szerettek itt élni."-Mondtam halkan."Még esős időben is megvan a maga hangulata."-Válaszolta lágyan.A kocsi út kellemesem telt el mint a tegnapi gofrizásunk.

Jó Carlossal az időt együtt tölteni.Mielőtt kiszálltam volna a kocsiból pittyegett a telefonom.Kivettem a zsebemből.Lehúztam sietve az ablakot."Carlos várj meg! Kaptam egy értesítést!!Ó-ó ez nem lesz jó...."-Elolvastam a cikk megnevezését.

Az önsebző lány,bajba sodorta a híres Kendall Schmidtet.
Kedves olvasóink,tinik.Alexa Heath kicsit sem az az ártatlan lány akinek mindenki gondolná.Az interjú készítés végén pedig volt mersze megpofozni.Ha jót akarnak maguknak messziről elkerülik őt.Fogalmam sincs Kendall mit eszik ezen a lányon.Tele van sebekkel kívül s belül.Részletek az 5.oldalon.

Kitépte szinte a kezemből a mobilomat."Hogy azok a ...tudod ki készítette veled az interjút? Fel fogjuk szépen jelenteni.Majd a bíróságon felelhet ezért a lejárató cikkért.Ne félj megvédünk téged.Mentsd le az oldalt.Később bizonyítékként jó lesz."-Kiszálltam eközben a kocsiból.Elindultunk a tánc stúdió felé.Megtorpantam.Balra nézve rengeteget fotós várakozott.Carlos jóval előrébb járt.A kezéért nyúltam."Állj meg.Azok ott fotósok.Szét fognak szedni ugye tudod..."-Suttogtam neki,nehogy meghallja valaki.Ezen elgondolkozott majd elkezdte levenni a pulcsiját.Felém nyújtotta."Vedd fel.A kapucnit is."-Vonakodva belebújtam a szürke felsőjébe.

A következő pillanatban befutottunk a kapun."Látod ennyire könnyű átjutni rajtuk.Semmiség.Vissza kérhetném a pulcsimat?"-Húzta az agyamat.Bólintva levettem magamról."Persze tessék.Életmentő voltál.Merre van a ti termetek?"-Körbe néztem csodálva a nagy előcsarnokot.Tele volt a fal régi képekkel különböző előadásokról.Elindultunk egy hosszú folyosón ahol egy fekete ajtóval találtuk szemben magunkat.Lenyomta a kilincset."Itt van az ajtó mögött.A tánctanárunk nem szereti ha csacsogunk.Inkább egyszerűen csak köszönj majd ülj le a kék kanapéra.Onnan tudsz nézni minket."-Igennel válaszoltam hogy megértettem."Pompás. Srácok nézzétek kit hoztam!! Cindy ő itt Alexa aki Kendallre vigyáz.Beugrott megnézni minket."-Bemutatott minket egymásnak.Kezet ráztam vele mosolyogva.

"Örülök neked,csücsülj le oda.Mi bele is vágunk a munkába.Kendall gyere középre.Carlos te ott jó helyen vagy.A zene indul."-Terpesz állásban oda állt előttük keresztbe font karral.Végig bólogatott.
"Jólvan.Ez nem volt rossz.James jobban oda kell figyelned a fordulásoknál.Sokkal hamarabb fordulsz mint a többiek.Carlos te pedig kérlek ne Alexát figyeld.Kezdjük elölről."-Parancsolta nekik szigorúbban.Kell is ez ha a fiúkról van szó.Fegyelem nélkül nincs produkció.Az elkövetkező pár órát telefonozással töltöttem.

Rengetegen nyomták ki a követésemet twitteren.A Rusherek pedig egyenesen nekem estek.
Borzalmas üzeneteket olvastam el.Mindez csak megerősített abban hogy véghez vigyem a tervemet.Az ebéd szünetben ameddig a fiúk a mutatványokat gyakorolták félre hívtam Kendallt. Kicsit sincs kedvem vele beszélni.De muszáj.Kimentünk a két épületet összekötő hídra.Neki dőltünk a rozsdásodó korlátnak.Egyikőnk se nézett a másikra.Úgyhogy bele kezdtem."Beszélnünk kell a tűz balesetről meg a gyógyszer lopásodról."-Hirtelen felém fordult homályos tekintettel.Megnyomtam a zsebemben a megafont észrevétlenül."Aznap este mérges voltam magamra.Ha nem ittam volna egy korty sört sem,az egész Lizás eset nem történt  volna meg.A koncert pedig felerősítette ezt az érzést bennem.Otthon vacsorát készítettem magamnak mikor tűz ütött ki a konyhában.Fent fürödtem.A többit a kórházi jelentésből tudod."-Ittam minden szavát.Hunyorított szemmel bólogattam.

Oldalra döntötte a fejét.A kezemhez kapva megszorította a csuklómat kivéve a kezemet a zsebemből.A kis hangfelvevő a lába elé esett.Lehajoltam hogy felvegyem."Tényleg ide jutottunk?Ki akarsz faggatni?"-Kiakadt teljesen.Velem kiabált.Mára eleget kaptam a gyűlöletből.Magam köré vontam a karomat."Mondjad csak...a jövőmnek mindenképpen lőttek így is.Soha nem fogok munkát találni.Örülj neki nyugodtan."-Elindultam sietősen a csapó ajtó felé.Ez lett volna az utolsó esélyem hogy tisztázzam magamat."Mégis miről beszélsz?Egy cikktől nem dől össze a világ.Kivéve hogy utálsz miatta.Az már tényleg részlet kérdése."-Jött szorosan utánam.Megpördültem.Szembe találtam magamat vele.Centik választottak minket el.

"Azóta kijött még egy lejárató cikk.Olyan sértő és bántó hogy már szép.Mindenki utál.Neked ez semmi?Ha hazaérsz olvasd el.Oh és mindenhol kint van.Könnyen megtalálod majd."-Megfogott a két felkaromnál fogva és szenvedélyesen megcsókolt.Elhúzódtam tőle amilyen gyorsan csak tudtam.Ha már nem jött össze a tervem egyik fele a másik felét attól még véghez viszem."Naa...kérek még."-Közel hajolt de mondtam valamit amitől teljesen lesokkolódott."Carlossal járok.Nem csókolhatsz meg többet."-Eltoltam magamtól mérgesen.

Berontott a tánc terembe.Letámadta szegény Carlost.Jamessel a trambulin felett ültek.
Lábra húzta."Te tényleg a hátunk mögött jársz Alexával?!Miért nem szóltál róla nekem?Normális vagy te?Fogadjunk hogy tegnap randiztatok."-Fortyogott a dühtől.Na kb én is ilyen mérges vagyok mert tehetetlen vagyok a médiával szemben.Azt nem kell tudnia hogy Carlossal cseppet sem járunk.
Teljesen megrémülve nézett engem ahogy Kendall a pólójának a gallérját szorongatta.A nézésemből tudta mit kell válaszolnia."Tudod tesó nem tudtuk hogy...hogyan mondjuk el neked.Tényleg együtt vagyunk.Tegnap hívtam el az első randinkra."-Kendall szíve padlót fogott.Elengedte Carlost.

"Jólvan.A koncerten nélkülem léptek majd fel.Én elhúzok innen.Cindynek mondjátok meg."-Rosszkor volt Kendall rossz helyen.Cindy telefonált valakivel csakhogy még így is meghallotta amit Kendall mondott."Igen Roger,később vissza hívlak.Ez most fontos."-Kérdőn Loganre tévedt a tekintete."Alexa Carlossal jár most derült ki.Kendall pedig kiakadt miatta.Röviden ennyi."-Avatta be zsebre dugott kézzel.Neki se volt az ínyére a legjobb haverjának a beárulása.

"Értem.Ezért nem hozunk ide be senkit.A mai próbának lőttek.Szedjétek össze a cuccaitokat.A mai napra szabadok vagytok.Köszönjétek Alexának.Ó és a továbbiakban ki van innen tiltva!"-Kiviharzott.
Én is kifutottam a kocsikhoz."UTÁLOK MINDENT!!!!"-Valaki átölelt hátulról."Nyugi...valahogy jobbra fog minden fordulni."-Nyugtatgatott édesen.Jól tudtam kinek a kezei vannak a derekam körül.
Megmosolyogtatott csupán a gondolata is."Carlos hazaviszed Alexát?Elviszem Kendallt a tengerparta.Hátha szörfözés közben elszáll a haragja."-Intett nekünk."Igen.Menjetek csak."-Megfogta a kezemet és beültünk a kocsiba.

Este James házában,Carlos szemszöge:

Alexa egy kellemes fürdés után csatlakozott hozzám a filmnézős szobában.Félhomályban voltunk mert filmezést terveztünk az este további részében.Én behoztam addig a konyhából a popcornt és az üditőinket.Lepakoltam mindent a kávézó asztalra."Indíthatod a filmet.Mond hogy izgalmasat választottál."-Meg se kerülte a kanapét,átmászott középen úgy ült le mellettem."Az én kedvencemet fogjuk megnézni.Ha félnél,csak bújj hozzám.Lesznek igen durva jelenetek."-Halkan mondta mert elindult közben a film.Tetszett a film habár nekem túl vérengzős volt.Pasi szemmel ez biztos mindent felülmúló dolog.A film végénél olyan jelenet következett aminél leállítottam a filmet teljesen.A takaró alá bújtam."Hé,ne haragudj.Jamessel már ezt megnéztük és ő kibírta.Azt hittem neked is tetszeni fog."-Nézett reménykedő szemekkel.Valamiért mindketten egyre közelebb hajoltunk míg össze nem értek az ajkaink.Elcsattant egy lágy csók."Wow.Ez mesés volt."- Ragyogott a boldogságtól.

"Ti ezt komolyan csináljatok velem?!Alexa költözz el!!"-Ajtó nyitást hallottunk csak majd a kiabáló Kendallt.Most értek haza.Azt hiszem a szörfözés nem használt sokat."Haver nyugi.Azt hitted viccelnek a tánc teremben?Hát nem.Na menj fürdeni."-Küldte fel James."Bocsi srácok.Én megpróbáltam.Látjátok nagyon érzékeny azóta is."-Leült mellénk.

Alexa szemszöge: 

Befogtam a fülemet,előre félve.Ha felment,sehol nem fogja megtalálni Elit."James,Eli a szomszéd lánynál van....rábíztam egy napra."-"MÉGIS HOL VAN A KISLÁNYOM??"-Hallottuk fentről a mérges kiáltását.Ezek után olyan történt amire egyikőnk sem számított.Kendall leviharzott,a falnak nyomott majd behúzott nekem jó erősen.Ájultan a földre estem.Éreztem ahogy többször gyomrom rúg.Abban a pillantban teljesen megszűnt létezni számomra minden.

James szemszöge:
"TE HÜLYE VAGY!?? EZT MINEK KELLETT??CARLOS HÍVD A MENTŐKET!"-Felemeltem a földről.Kendall úgy nézett mint aki teljesen bekattant.Lehet rossz ötlet volt kivenni a dili házból?Carlos szegényke megbotlott mindenben ami az útjába került annyira sietett a hallban levő telefonhoz.

10 megjegyzés:

  1. Uristen! Ez nagyon lesokkolt! Nem is tudok mit irni... Te jo eg! Siess a kovivel!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszek hozni friss részt.💕
      Nem gondoltam volna hogy ennyire sokkoló lesz nektek.🙈

      Törlés
  2. Jézusom ez nagyon király lett❤ Miért nem ilyen a kötelező olvasmányunk?❤

    VálaszTörlés
  3. Jézusom ez nagyon király lett❤ Miért nem ilyen a kötelező olvasmányunk?❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm jól esik!!Sokszor én is azon kapom magam hogy vissza-vissza olvasom a blogomat.Tuti ötöst írnék belőle. 😂🙄

      Törlés
  4. Igaz lehete ezz😅😅❤❤ Egyebkent nagyon hianyzol😢😢 mar csak 58 nap!! ( Uncsi tesok vagyunk lanyok es ugyan annyi idosek! ES rusherek! Es messze lakunk egymastol igy minden szunetbe talizunk "par" napot) 😅😅😅

    VálaszTörlés
  5. Ezt biztos ide akartad irni? 😋Vagy csak én nem értem.❤

    VálaszTörlés
  6. Bocsi:) egyebkent ide akartam:) a masik komennetelo a legjobb uncsi tesom Azert irtam csak oda hogy tudd mire irtam hogy hianyzol:) Bocsi furcsa logikam van😅😅

    VálaszTörlés
  7. Hozza teszem meg hogy a hianyzol szot az uncsi tesomra ertettem!
    A resz masodszor elmondom szuper lett:) Remelem nem haragszol hogy ide irtam az uncsi tesos dolgot:)

    VálaszTörlés