2017. augusztus 16., szerda

(13.rész) Ott vagyunk megint ahol elkezdtük

Itt is van az olvasnivaló!! Nagyon szépen köszönöm az előző résznél a hozzászólásokat.Mindig megmosolyogtatnak.Úgyhogy mint mindig minimum 3 komment legyen meg hogy tudjak új részt hozni.

Alexa szemszöge:

Másnap kicsit holt kórosan estem be a konyhába.Lusta voltam átöltözni ezért egy szál barackszínű hálóingben kezdtem el reggelizni a konyha asztalnál.Az egész lakásban csend honolt.Kicsit ijesztő volt.

Az utolsó falatokat fejeztem be éppen mikor a csoki barna bejárati ajtó kivágódott."Azta James,te igazi futógép vagy..."-Szólt Kendall lihegve.Lerúgták magukról a futós cipőjüket.Kicsit magukhoz térve lepakolták a vizes palackukat a konyha pultra.Ami ezek után történt,azért nem vállalok felelősséget."Ha naponta futnál,megszoknád te is.Jól ment neked ahhoz képest."-Bátorította a haverját James.Mintha megbeszélték volna,levették az össze izzadt pólójukat amit egyenesen felém dobtak.

Engem észre se vettek csak a fulladozásom után.Sikeresen félre nyeltem a müzlimet mert az egyik pont a fejemen landolt.Mondanom se kell hogy inkább jobb ha ismeretlen marad a tettes személy azonossága.Ki se láttam a vékony szövet darabon keresztül.Hirtelen világos lett,Kendall lépett oda hozzám az asztalra támasztva az egyik kezét."Upsz! Véletlen volt esküszöm.Mivel tehetném jóvá?"-Esedezett a bocsánatomért.Nem tagadom jól esett hiszen még egy srác sem kért tőlem bocsánatot.Ő pedig tényleg semmi komoly dolgot nem tett.
"Kimegyek az újságért!Oda tennétek egy pohárnyi vizet a vízforralóba? Köszi!!"-Egy percig sem gondolkozott,simán kisétált az udvarra mezítláb egy szál futó nadrágban.Vicces lenne ha pont most járna pár paparazzi az utcában.Sajnos a vicces pillanatnak lőttek.Semmi nem történt.Becsapta a bejárati ajtót visszafele jövet.Egy kupac újság volt a hónalja alatt.Kendall a konyha pulton ülve várta a varázslatos pittyegést hogy felforrjon a víz,míg én elmostam a tálamat amit használtam."Ugye tudod hogy le akartam törölni az arcodat vizes törlővel ha engedted volna.Most az én szagomat fogod körül hordozni a lakásban."-Nevetett a hátam mögött.

Feltűnés mentesen jobbra nyúltam a szárítóhoz elvéve a legnagyobb poharat amit megtöltöttem jéghideg vízzel fél perc alatt."Tudod mit? Van benne valami...HA HA!!!"-Most én röhögtem ki hiszen folyt róla a víz mert arcon öntöttem.

"Srácok értékelem a korai jókedvet de ha ezt meglátjátok...nem fogtok ennyire jól szórakozni.Alexa ezek után nem tudom fogsz-e munkát találni....sajnálom."-Szomorú arccal hozzám csúsztatta a magazinokat.

 Rögtön szembe tűnt hogy legalább 8 különféle címlapon díszelgett a nevem vastagon.Ha ez nem lett volna elég,mellette voltam Kendallel a plázás veszekedésünkkel.Kendallék fogtak párat és beleolvastak.Megfogtam a lila borítósat és bele lapozgattam.Teljesen elámultam hogy miket meg nem írtak rólam a pletykarovatok.

Egy bizonyos Alexa Heath nevű volt ápoló nővel látták veszekedni Kendall Schmidtet aki nem rég jött ki a kórházból.A riporterünk kérdéseire a kórház szívesen válaszolt. Kiderült hogy Kendall pár hónapja súlyos tűz balesetet szenvedett a családi házukban.Az egész ház leégett.
Mikor a kórházba került ritka gyógyszereket találtak a vérében amit egy nővér adhatott be neki korábban.Értesülésünk szerint ezt bizony Alexa tette.Meg is kapta érte ami jár neki.A főorvos kirúgta még aznap ahogy tudomására jutott ez az információ.A párosunk igen heves vitával indították a napot a minap.Volt szó vad partiról,drogról,erőszakról.Amit a fiatal lány nem viselt túl jól.Csak találgatni tudunk mi történhetett de nem tudunk sok jóra gondolni.
Szerintünk Kendall jobban járna ha Alexa nem lenne a képben.Lisa halála után azt hittük igényesebb lesz a csajozás terén.Ennyi volt a cikkünk.A folytatásban megtudhatják mi Zac Efron kedvenc üdülőhelye!!-Szét téptem dühömben a pletyka újságot és felszaladtam az új szobámba.Magamra zártam az ajtót.Annyira kikeltem magamból hogy levertem a gyönyörű lámpát az éjjeli szekrényről.Hirtelen feleszméltem mit is tettem,jóvá téve elkezdtem felszedni a darabokat de megcsúsztam a fapadlón és felkarcolta a lábamat egy nyamvadt üveg szilánk. Lehet benne is maradt.Iszonyatosan égetett és csípett."A FENÉBE!!! SEMMIT NEM TUDOK HELYESEN CSINÁLNI!!!MOST MÁR AZ EGÉSZ VILÁG TUDJA MILYEN POCSÉK EMBER VAGYOK.NINCS IS ENNÉL JOBB."-Szipogtam vissza tartva a könnyeimet.Esélytelenül.Eláztattam a kedvenc hálóingemet.Nagy nehezen sikerült felállnom.Felkaptam a fejemet hiszen a semmiből kinyílt az ajtó.

James egy pótkulcsot lebegtetett a levegőben.Kendall pedig a háta mögött ácsorgott szomorúan.
"Mégsem teljesen haszontalanok ezek.Hercegnő a lámpa!! Tudod milyen drága volt?Miért csináltad!?"-Rajtam akadt ki.Teljesen logikus.Sarkon fordultam,a nappaliba vezető lépcsőhöz igyekeztem volna csakhogy elállta valaki az utamat.

"A-a.Velünk maradsz.Teljesen fel vagy dúlva.Megértjük.Túl messzire mentek a sajtósok ezúttal."-"NEM MONDOD?!!UGYANAZT A MAGAZINT OLVASTUK?TUDOD MIT....MENJ EL A FENÉBE!!"-Meg akart ölelni de félre toltam.Megcsuklott a bal lábam.A falnak dőlve lecsúsztam a padlóra.Nem mertem a szemébe nézni,lehajtott fejjel kértem segítséget."Belefúródhatott egy szilánk a vádlimba.K...ki kéne venni...fáj nagyon."-James szerintem hallgatózott.Sietve eltűnt a fürdőszobában majd leguggolt mellénk.Halkan nyöszörögtem esetlenül.

"Na lássuk a csúnya sebet hercegnő."-Kezdte el mondani,nyerve egy tockost Kendalltől."Csak egy szilánkról van szó te tökfilkó.Vedd ki a lábából."-Utasította a haverját."Egy dolog biztos,most már nem igazán félek....hanem rettegek!"-Néztem fel Kendall zöld szemeibe.A bal kezemet a tenyerébe fogta.Megszorította a kezemet."Logan tavaly nyáron a grillezés közben eltörte a limonádés kancsót.A kezébe 3 nagy darab szilánk volt.Komoly harc,kiabálások közepette el tudtuk távolítani belőle az üveg darabkákat.Azt hiszem James eltudja végezni a műveletet most is."-Nyugtatgatott lágyan.

James csak nem bírt a szájával és a csuda jó poénjaival."Áá csak az eget is lekáromkodta annyira fájt neki mikor kihúztam a húsából az érdes üveg darabot ó és a másik amelyiket rángatni kellett mert beragadt??Végülis néző pont kérdése Kendall.De tényleg."-Tette hozzá.Idegesen nagyot nyeltem.
Elhúztam a vérző lábamat a közeléből."Most hogy mondjátok teljesen jól vagyok.Nincs is ott semmi.Pici vágás maximum." Feltápászkodtam a fal segítségével.Valamelyikőjük lányosan felsikoltott.Megesküdnék rá."Jobban mondva szerintem ülj vissza.Az ott nagyon kiáll..."-Szólt nekem James.

Eltakartam a szemeimet."Csak akkor nyitom ki a szemem ha befejeztétek a kiszedést."-Mondtam eléggé magas hangon.Ha félek mindig így sikeredik ki a mondat.James kinyitotta a kötszeres dobozkát.Egy ideig kotorászott benne majd fém csattogást hallottam.Megtalálta a csipeszt!Rá haraptam az ajkamra."Ez most baromira fog fájni úgy....9 másodpercig."-Mire a mondat végére ért rég lejárt a 9 másodperc!! Hamarabb csinálta mint mondta."Áúu!!! JAMES!.....m..még érzem hogy van még benne valami....vedd ki.J-jó?"-Éreztem ahogy megtámasztotta az ujjait a térdemen.Nem sokkal később a hideg fém felület érintkezésbe került a húsommal amint végig pásztázta a nyílt sebet további szilánkért.Amit nem akartam,bekövetkezett."Megvan!! Ez SOKKAL mélyebben van.Sikíts vagy sírj de ne rúgj meg. Különben ott marad örökre."-Figyelmeztetett.

Rendesen megrémísztett.Megmoccani se mertem ezek után. Hátra hanyatlott a fejem annyira elviselhetetlen volt James munkája a csontom közelében."ELÉÉG!!!NEEEE....."-Eltorzult az arcom a fájdalomtól."KINT VAN!NÉZD CSUPÁN EKKORA VOLT."-Kiáltotta boldogan. Mi üthetett belé?Talán ő volt az egyedüli hármunk közül aki élvezte ezt az egészet.

"Most hogy Alexa túlélte a műtétedet,van kedvetek elmenni a partra a srácokkal együtt?Logan már jó ideje nyaggat vele."-Vonta meg a vállát mosolyogva a félig meddig barátom."Örömmel,ha játszunk egy kis amerikai focit is az úszkálás mellett."-Válaszoltam immáron rendes hangon.James felhúzta az orrát sértődötten."Úszkálásnak nevezted a szörfözés művészetét? Hogy tehetted."-Megpaskolta a lábamat.Elpakolta a kötszeres dobozt vissza a helyére.Kendall faképnél hagyott minket."Öltözz át,5 perc és indulunk.Carlosékkal ott találkozunk."-Bedugta a fejét az ajtómon."Oké főnök."-Az arcába csaptam az ajtót.Nem kap engedélyt a bámuláshoz.
                                                                              ~~~~~~
Egy bő negyven perccel később leértünk a strandra.A hasamon feküdtem a kedvenc törölközőmön.Napozni próbáltam.Eszem ágában se volt bemenni a vízbe,még a végén elfertőződne a seb a lábamon.Halkan hallgattam a zenét a fülesemmel.Gondoltam nincs ezzel semmi gond.Tévedtem.Két kar végig csúszott a derekamtól egészen a hónaljamig.Kitéptem szegény fülesemet a fülemből.Megfordultam felülve."Kendall!!Ezt minek csináltad.A víztől jéghidegek a kezeid."-Lehet morcosan válaszoltam,de ha tényleg így éreztem akkor ez van.

"Carlos vett rá!Szerinte úgyse merem megcsinálni."-Felkelt leporolva magáról a homokot ami rátapadt a vizes testére.
"Menj vissza bohóckodni a haverjaiddal inkább.Megleszek egyedül.Köszönöm."-Bedugtam a fülesemet vissza dőlve a törölközőre."Hát jó ha ezt akarod."-Hallani lehetett a csalódottságot a hangjában.Egy percig se akart vissza menni a srácokhoz.Csakhogy én nem voltam olyan lelki állapotban hogy Kendallt közel engedjem magamhoz.Ezért elküldtem.

Aligha telt el 5 perc,valaki ismét vállon bökött.Idegesen felültem."Mit akarsz...ó jónapot.Segíthetek valamiben?"-Vettem elő a kedvesebbik énemet mikor rájöttem hogy nem Kendall jött vissza bosszantani engem.

"Igen,ami azt illeti Maria Smith vagyok a Popsugar magazintól.Interjút szeretnék magával készíteni.Bele egyezik?"-Alig hittem a füleimnek.Ez most komoly? Még csak ma hozták le a cikket az újságok....a fiúk hogyan képesek elviselni ezt?Megvontam a vállamat.Valójában úgyse tudok zavartalanul napozni.Mindenki félbe szakít.Magamra vettem egy vékony köntöst amit direkt fürdőruha felé szoktak felvenni annyira átlátszó de aranyos fehér csipkés.Az interjú egészen jól haladt,azonban egy ponton rájöttem hogy rendesen át lettem verve.Mindvégig magam alatt vágtam a fát.Ez csúnya lesz.Színleltem egy mosolyt."Eddig remekül csinálja,most már csak arra lennék kíváncsi hogy miért van tele a csuklója vágásokkal.Mi volt az indítéka?Esetleg ennyire nehéz elviselni a tényt hogy a karrierjének annyi?Mert a cikkek alapján elég rendesen elszúrta a jövőjét."-Rezzenéstelen arccal mondta végig.

Felkaptam a telefonomat,a törölközőmet és sietve belebújtam a papucsomba.El kellett fordulnom mert elsírtam volna magamat."HAGYJON BÉKÉN!!!MAGA EGY ÉRZÉKETLEN MARHA!!
NINCS JOBB DOLGA MINT TÖNKRE TENNI MÁSOK ÉLETÉT?!!"-Azt hiszem picit átestem a ló túlsó oldalára.Erősen arcon csaptam majd elszaladtam a parkoló irányába.A fiúk nem vettek észre semmit szerencsére.Megkerestem a kocsi had között a fiúkét.Leültem a miénknek háttal dőlve. Elücsörögtem több órát is mire valaki közeledett.

A kocsi riasztó csipogott egyet.Riadtan felsikoltottam.Bárki is volt az,megkerülte a kocsi hátulját leguggolva mellém."Minden rendben?Kendall szerint rosszul vagy.Tudok segíteni valamit?"-Megölelt mint egy plüss állatkát.Kibújtam alóla."Carlos ne most.Pocsékul érzem magamat.Se munkám,se barátnőm...egyedül ti vagytok nekem.De ti is megutáltok majd....megütöttem egy interjús hölgyet."-Meséltem szipogva.Az orromat törölgettem a csuklómmal.Hangos nevetésben tört ki mellettem.

"Ezt csak így mondod? Megvan az első belépésed a klubbunkba.Én például pogácsával dobáltam meg egy csávót,James pedig kávéval öntötte le a csajt aki minden áron ki akart belőlünk húzni valami titkot.A pofonod ezek mellett eltörpül higgy nekem.Kérem a kezed."-Lágy lett a hangja.Megtöröltem a szememet.Így végre kiláttam a fejemből.Kérésére belekapaszkodtam a kezébe.Felhúzott a siralmas ücsörgésemből.Elindultunk a az emelkedő hegyoldalon levő utcán."Merre megyünk?"-Kérdeztem.

"Meglepetés.De ha imádod a desszertet és az édességeket.Semmi bajod nem eshet."-Kacsintva egyet tovább sétált.Megérkeztünk egy cukrászdához.Kénytelen voltam bemenni a boltba.Kényszerített rá.A pultnak dőlve magyarázta el a tudnivalókat nekem."Na válassz.Van vaníliás meg csokis gofri. A fagyit pedig a tetejére púpozzák.Ott pedig tehetsz rá gumicukrot,cukorszórást,mogyorót.Bármit."-Csillogó szemekkel fejezte be.Tényleg jobb kedvem lett hirtelen.Döntés képtelenségem miatt vegyesen kértem a gofrimat amit megkoronáztam minden finomsággal.Sokáig itt leszünk azt hiszem.
Carlos talált nekünk egy partra néző,teraszon levő asztalt. Kényelmesen elhelyezkedve elkezdtünk falatozni az édesség tornyunkból.Ő pedig aranyosan át-át nyúlkált az én tálamba mert én jobb dolgokat választottam szerinte.Cseppet sem bántam,megosztoztunk mindenen.

A boldog perceket Carlos mobilja zavarta meg."Aham,dehogy tűnt el.Itt van velem.Elvittem kis kedv derítő túrára ami tudod mit jelent.Megesszük és elindulunk a parkolóba.Várjatok meg minket.Csáó!"-Mint aki lebukott úgy nézett engem."Ki volt az?"-Lenyaltam a kanalamról a maradék fagyit.

"James,most vették észre hogy eltűntél."-Ismét görcsbe rándult a gyomrom.Miért is hittem hogy minden könnyebb lesz?"Jó,előtte ezt kötelességünk befejezni."-Böktem oldalba.

Lassan elértük a parkolót.Kendall azonnal megölelt.Megfogta az arcomat, mindkét kezével,"Megijesztettél.Azt hittem bajod esett.Ne tűnj el többször."-Közel hajolt megcsókolva engem.A védekező mechanizmusom befuccsolt ott menten.

"H...öö..."-Nem tudtam megszólalni."Jobb kedvre derült a kisasszony.Ő is szereti a fagyit gofrival képzeljétek!!"-Ecsetelte Carlos pattogva.Egyem meg annyira édes."Igen tényleg felvidított.Hálás vagyok érte Carlos."-Adtam neki egy hatalmas puszit az arcára.Ujjongani kezdett.

"Los köszi az életmentést.Most viszont mennünk kell.Holnap korán kell kelni a próba miatt.Szombaton koncert."-Zárta le a csevegést Logan.Beszállt a saját kocsijába."Carlos kérlek gyere.Különben egészen hazáig gyalogolhatsz!"-Figyelmeztette a ficánka haverját.Szót fogadott mentségére legyen.Én Kendall mellett kaptam helyet a terepjáróban.Félúton jártunk mikor Kendall ismét jót kérdezett."Mit mondasz,leszel Eli pótanyukája?"-Össze volt kulcsolva a kezünk.Magamban tépelődtem rendesen,"Barátnőnek se lennék elég jó nem hogy anyukának.Felejtsd el."-Kifele bambultam az ablakon.

"Hé ez nagy butaság!!Eli is szeret téged,sikerült múltkor hamar elaltatnod.Ami a házban ritkaságnak számít.Kivéve ha James szabályt szegve a tévével altatja el."-Minden igyekezetével azon volt hogy rábeszéljen.

"A magazinok szerint jobb ha távolról elkerülsz.Ezt pedig itt hagyjuk abba."-Magamhoz húztam a kezemet.Haza akartam menni de pénzem sincs rá."Kendall hagyd a hercegnőt,látod hogy nem szeretne most veled foglalkozni."-Nézett minket a vissza pillantó tükörben.

Az este hátra levő részét James nyakában töltöttem el.Ahova ő ment,én is mentem.Éjjel a tévé mellett jött álom a szememre James ölében.

3 megjegyzés:

  1. Szuper lett mint mindig!
    Es Carlos milyen aranyossss❤❤❤ ugy imadomm❤ hamar a kovi!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cukiii lett ez a rész❤❤❤❤ Feldobtad a napomat������ Hamar a kövit��

    VálaszTörlés
  3. Imádom! De ezt szerintem te is tudod! És Carlos tényleg nagyon cuki volt itt❤❤❤

    VálaszTörlés