2017. augusztus 31., csütörtök

(15.rész) Kegyes hazugságok

Ehhez a részhez leginkább ezt a dalt tenném mint kísérő zene.Köszönöm a 10 hozzászólást mindenkinek!!Lehet ez nem lesz a legjobb rész,viszont folytatásnak pont jó.Viszont aki James és Carlos fan,annak végre a kedvére teszek.<3 Mindenkinek sok bátorságot a holnapi évnyitókhoz.

Carlos szemszöge:
Lehet egyszer tényleg megpofozom Kendallt.Hogy volt képes ilyen kegyetlenségre?Sikerült kihívnom a mentőket.Vissza mentem a nappaliba.James az ölében nyugtatgatta Alexát.Lassan ébredezett."Uhh....áu...Jamesy?"-Megsimogatta az arcát.Kisöpörve a haját az arcából ami bele tapadt a vérbe."Igen hercegnőm mondjad."-Kezdett bele lágyan.Minden hirtelen lárma megzavarta volna most Alexát.Nyugton kellett tartanunk.

"A hasam....mi...milyen?"-Kérdezte minden erejét össze gyűjtve.Hatalmas fájdalmai voltak,látni lehetett az eltorzult arcán.James felém bólintott."Húzd fel a pólóját.Nézzük meg.Lehet csúnya lesz."-Amint megláttam a lila foltokat formálódni lehúztam a felsőjét rögtön.Rázva a fejemet leültem a mögöttem levő fotelba.James várakozva figyelt engem.

"Ha nagyon kíváncsi vagy tekintsd meg magad.De szerintem jobb ha kihagyod.Merre van Kendall gyógyszere?Beadom neki.Apropó hova tűnt?"-Mindketten körbe néztünk.Sehol nem láttuk."A felső konyhapolcon a kulcsos részben.Előtte kérlek keresd meg. Lehet kint van az erkélyen.
Megköszönném Los."-Betakarta Alexát a kanapé szélén levő plüss takaróval."Persze máris.Te pedig tarts ki."-Legyőzve a saját félelmemet,
odaléptem Alexához egy rövid csók erejéig.Alexa azonnal ellazult.James óózni kezdett.Én meg elpirultam."Most mi van."-Vontam meg a vállamat."Mégis szereted nem volt kamu amit Kendallnek mondtál!!Gratula haver.Cukik vagytok egyébként."-Mondta nagy vigyorral.Rá legyintettem.
Felmentem az emeletre Kendall után kutatni.Végül az ágyban fekve találtam rá.Megálltam egy
percre az ajtóban mert olyasmit hallottam amit még soha.Kendall kiöntötte valakinek a lelkét.
Csakhogy senki nem volt vele a szobában.

"Igen babym.Nem....borzalmas dolgot csináltam.Nincs rá bocsánat....Igen mert szeretem....nekem már csak ő maradt most hogy te nem vagy már velem.....Igyekszem majd jóvá tenni.Szeretlek Lisa babám."-Véletlen tüsszentettem.Kendall olyan arcot vágott mint aki szellemet látott.A hasáról átfordult hogy felkeljen az ágyból."Könyörgöm mond hogy semmit se hallottál.Senki nem tudhatja ezt meg..."-Rendesen frászt kapott.De nagyot téved ha azt hiszi hogy én bárkinek is elmondom amit láttam.Nem vagyok az a fajta ember.Tisztelem mások érzéseit."Te most akkor.....Lizát láttad?Mintha valóban itt lett volna veled?"-Furcsán mutogattam a kezeimmel közben a nyomatékosítás kedvéért.

Beljebb húzott a szobába hogy becsukja az ajtót mögöttem."Shh! Néha napján megesik.Aznap éjjel mikor túl sok gyógyszert szedtem be,esküszöm magamhoz öleltem őt!!Azt is mondta nekem,hogy erős fiú vagyok túl leszek ezen.Azóta beszélgetünk.Ne ítélj el.Kicsit sem őrültem meg."-Védekezésképp felemelte a kezeit a magasba.Poénkodva hason csapta,hogy ne bohóckodjon.Teljesen megértettem.Hiányzik neki Liza,csakúgy mint mindannyiunknak."Rendben van de ha rajta kaplak hogy túlszeded magad gyógyszerrel,mindenkinek elárulom ezt.Lehet komoly segítségre lesz szükséged.Mindenki gyászol, te viszont gyakorlatilag beszélsz vele....ez ijesztő."-Mondtam furcsán.Megrázta a vállát.

Kinyitotta nekem az ajtót."Menjünk várnak a bogyóim.Apropó Eli merre van?"-Összeráncolta a szemöldökét.Elindultunk lefelé a lépcsőn."A szomszéd lánynál van.Ne aggódj.Érte megyek amint ide értek a mentősök."-Vágtam rá azonnal,ismerve őt hogy simán átbattyogna egy szál pizsamában a szomszéd kertjébe minden hezitálás nélkül.

"Hogy mi?!Kihívtad őket?Szerinted nem akarják majd tudni mi történt?Én gyakorlatilag megszöktem a kórház legutáltabb helyéről.Vissza fognak engem oda vinni!!Ezt nem akarhatjátok."-Megfordult a lépcsőn.Szaladni próbált,de gyorsabb voltam nála.Az inge után kaptam."Ácsi.Egy esetben nem....ha magamra vállalom az egészet.Most hogy mondod kicsit be vagyok csípve megesett ez a baleset és hát..."-Rájátszottam egy kicsit.Kendall arca kisimult a megkönnyebbüléstől."Tényleg megtennéd?Borzalmasan viselkedtem veletek.Csak azért mert Alexa téged választott helyettem.Igazi paraszt voltam valljuk be."-Oldalra fordítottam a fejemet.Ebbe nagyon is beletrafált.

"Mindegy,menj fel fürdeni és fent hagyom a gyógyszereidet.Ameddig lerendezünk lent mindent Jamessel."-Furcsa volt a csapatvezérünknek parancsolni.Mindig ő tőle kérünk tanácsot vagy támaszt.
Fordult a kocka.Később csengettek."Los gyere le!!Nyisd ki nekik az ajtót!! Alexa megint kezd elájulni."-Kiabált lentről."Hallottad haver.Mennem kell."-Végig szaladtam szinte a lakáson ismét ezen az éjszakán már másodszorra.Lihegve nyitottam ki az ajtót a két mentős srácnak."Jó estét.Hol fekszik a sérült lány?"-Az egyik cipelte a hatalmas készenléti táskát az összes felszereléssel benne.
Menőn nézett ki!Beljebb mentünk a nappalihoz."Ott fekszik.Lehet megint elájult.Percekkel ezelőtt még velünk beszélgetett.Bólogatni kezdtek.

"Értem,röviden mi is történt?Nagyon csúnya zúzódás van a hasán.Az arcáról nem is beszélve."-Kettőnkre nézett válaszért.Elkezdték ellátni,lemosni az arcát."Ömm...filmeztünk és picit többet ittam mint szoktam.Veszekedtünk."-Igyekeztem mindent bele adni a hazugságomba.-"Aha,rendben.Kapni fog egy kicsi sót amitől felébred.Jegeljék a hasát és rendbe fog jönni.Más tünete nem volt?"-"Azt hiszem ennyi.Annyit mondott hogy fáj neki."-Erősített meg James a kamu sztorimban.Hihetetlenül hálás voltam miatta.

"Hmm..srácok?Melyikőtök visz fel aludni?"-Kérdezte Alexa halkan csukott szemekkel. Felpillantottam a lépcső irányába.Jól éreztem,Kendall minket figyelt fentről de már pizsamában volt,a korlátnak dőlve.A tekintete mindent elárult.Nagyon szereti ezt a lányt.Sajnos én is.Nem akartam az útjukba állni mégis megtörténik.Mutattam egy igen jelet neki."Köszönöm"-Tátogta válaszul.Elmosolyodtam.Sikerült jól végződnie ennek mégiscsak.Eszembe jutott kicsi Eli.Átugrottam érte gyorsan.Már órák óra aludt a lány szerint.Felvittem Kendallhez.Lefektetve mellé."Itt vannak a bogyóid is.Megvárom míg beveszed.Ez volt James egyetlen kikötése hogy én adhassam be neked."-Egy percig se vitatkozott velem,bevette amit kellett majd ledőlt aludni.Lekapcsoltam a lámpát kilépve a szobából.Jamessékkel találtam szemben magamat.Kisebb veszekedésbe csöppentem bele.

"James ezt te nem értheted,igen az igaz milyen csúnyán péppé vert csakhogy..."-Letörölte az alkarjával a megszökő könnyeit nagyot nyelve.Bátran folytatta."Megígértem hogy mindig vigyázok rá.Lizát látja bennem,egyedül én tudom átsegíteni ezen a nehéz fázison."-Jamest ennél keményebbre faragták.Állta a szavak erejét."Nem és kész! Mi van ha reggel holtan találunk rád?"-Érezte ezzel mennyire messzire ment.Félre húztam Alexától aki teljesen ki volt merülve mégis képes volt Kendallért mindent bevetni.Az ajtónak dőlve várakozott kókadozva.Aztán közbe szólt,

"Totál lökött vagy.Ha utálna minek csókolt volna meg többször is?Ezt tartsd észben.Most pedig ha megbocsátotok,dolgom van."-Kinyitotta Kendall szobájának az ajtaját halkan.A küszöbön azonban megtorpant.Kendall felriadt,hallani lehetett a hangját."K...ki vagy?Menj i...innen...."-Mielőtt észbe kapott James,betoltam Alexát Kendallhez.Elmentünk mindketten aludni.Éjszakára meghúzom magam a lenti kanapén.Hosszú lenne kocsival a haza fele vezető út.

Alexa szemszöge:

Igen,iszonyatosan fáj a hasam de kibírom.Az sebzett meg jobban hogy mindezt Kendall tette velem. Az ágy végének támaszkodtam görnyedve.Felvillant a lámpa.Megmosolyogtatott a kócos haja annyira szanaszét állt valószínűleg a kis alvástól amit kapott,az arca pedig tele volt bűntudattal. Könnyedén felkapott a karjaiba és letett az ágy másik oldalára.

"Jobban fogod érezni magad mindjárt.Ha engeded hogy segítsek."-Adott egy homlok puszit tele szeretettel.Megfogtam a kezét."Elit akartad csak védeni azért keltél ki magadból oda lent?"-Gondolkoztam hangosan.Kiengedve egy sóhajt leült mellém.Aztán hanyatt dőlt.Onnan beszélt hozzám."Képzeld bele magadat az én helyzetembe.Hazajössz és az utolsó személy aki megmaradt a családodból eltűnik.Te is frászt kapnál."-Ez cseppet sem igaz.Egyedül ő volt képes emiatt megverni engem.Mindenki más tányérokat tört volna szét legszívesebben.Ő engem talált meg valamiért."Azon voltam hogy megvigasztaljalak de úgy látom hajthatatlan vagy.Jobb ha megyek."-Megragadva a karomat lehúzott magára."Nem mész sehova.Velem alszol.Kérlek ne ijedj meg."-Esze ágában se volt elereszteni,az éjszakát végig sírtam mert megrémisztett az agresszív viselkedése másrészt pedig a hasamnál fogva szorított magához álmában ami gyomron rúgás után felér több órányi foghúzással.

Másnap mikor kinyitottam óvatosan a szemeimet,a mellettem levő ágyrész teljesen üres volt.Legjobban a megágyazása lepett meg.Arra készültem hogy felkönyökölök viszont az őrjítő fájdalom vissza nyomott a párnára.Magamban nyöszörögtem.Nagy nehezen sikerült a jobb oldalamra átvergődnöm magamat fogcsikorgatva majd négykézláb elkezdtem a szobai fürdőszoba felé venni az irányt."Ughh! Feladom."-Összerogytam az ágyon.Kendall akkor jött ki a fürdőszobából a haját szárítva  törölközővel.Meglátva engem,sajnálkozó arcot vágott.Kimásztam az ágyból félre lökve őt."Hagyj engem.Járni is alig birok!!"-Két lépésnyit bírtam megtenni mert összeestem az ágy és a fürdőszoba közti rövid úton.Kendall szedett fel a padlóról."Könyörgöm ne haragudj rám.Nagyon sajnálom."-Az ajtó félfába támaszkodtam."Egész éjjel sírtam miattad!Végig a hasamnál fogva tartottál.LILA A HASAM!!"-Kiabáltam vele mérgemben.Az elején még szimpatikus volt nekem mostanra viszont az agresszív énje miatt kezdek Carlos felé húzni.James sietett a megmentésemre.Kivitte Kendallt Carloshoz,aztán segített ruhával együtt megfürdeni.Ide lehet jó erős fájdalomcsillapítók kellenek.A fürdés végeztével kiültem a kád szélére törölközőben.James elővett nekem pár tiszta ruhát a szekrényből és vissza jött oda nyújtva nekem.

"Mindjárt indulunk az arénába főpróbára.Tudom a táncot elszúrtuk de anélkül is jó előadást tudunk csinálni."-Dőlt neki a mosdópultnak."Hogy érzed,itthon maradsz inkább?"-Lehunytam a szememet."Iszonyatos ez,de veletek akarok menni."-A kezéért nyúltam,hogy felhúzzon a kádról."Felöltözünk,aztán kapsz gyógyszert."-Carlos kopogás után bekukucskált."Srácok jó reggelt.Hogy vagy?"-Engem figyelt."Nincs jól.Mikor feljöttem Kendallel kiabáltak.Viszont velünk jön az arénába."-Mosolygott.Carlos hozzám bújt miután rajtam volt a tiszta ruha."Feldobtad ezzel a napomat.Menjünk".-Kezdett bele izgatottan.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jo lett❤ Hamat a kovit:)

    VálaszTörlés
  2. Király lett❤ Hamar hozd a kovit;-)

    VálaszTörlés
  3. Miert lett le torolve a 16 resz??😧 ugye nem fejezzed be a blogot??😨😨

    VálaszTörlés