2017. július 13., csütörtök

(10.rész) Az a bizonyos éjszaka...

Ha tetszik nektek ez a dal összeállítás minden részhez akkor meghagyom.Mert sokkal jobban átérezhetővé válik minden egyes sor ezáltal. 2 komment után hozom a folytatást és EZER KÖSZÖNET A 80 megtekintésért!!! Bármilyen helyesírási hibáért elnézést kérek,sokszor átolvasva is becsúszik néhány.

Kendall majd Alexa szemszöge: Még mindig kint ültünk a verandán hármasban,mikor oldalba böktem Jamest.A vállam fölött az ajtó felé biccentettem.Szerencsére rögtön leesett neki mire is gondolok és bement minket kettesben hagyva.Szorosabban magamhoz húztam Alexát aki megfeszült az érintésemre,de miután megszokta a közelségemet azonnal ellazult."Van kedved róla mesélni milyen érzés volt mikor megtudtad hogy babát vársz? Én próbáltam erről Lisát faggatni de mindig kihátrált a témából.Kíváncsi vagyok rá."-Felém nézett értetlen fejjel majd megvonta a vállát."Végülis elmesélhetem,nagyon jó érzés volt.Valamiért megállíthatatlannak érzed magam mikor rájössz hogy egy pici élet van benned és te felelsz érte.Tényleg Lisa nem mert erről beszélni?Furcsa."-Meséltem ábrándozva ahogy újra átéltem a pillanatot,aha szóval ez volt Kendall ravasz terve.Hogy felvidítson.Egyem meg kedves tőle.

"Persze voltak fontosabb témáink is,nem nehezteltem rá emiatt."-Folytatta a beszélgetésünket."Vissza térve az anyukás kérdésre,mit válaszolsz?"-Kibújtam az ölelése alól arrébb ülve sokkal.Sok gondolat fordult meg a fejemben.Szívesen igent mondanék csak képtelen lennék átvenni teljesen Lisa szerepét Kendall életében és a piciében.Nem hiszem hogy tényleg működni tudna.Másrészről pedig hiányzik a babázás és az anyaság érzet még annak ellenére is hogy elvetettem azt a babát.Üresség van a szívemben."Kendall meg kell értened valamit....én nem tudnék úgy viselkedni mint Lisa.Én Alexa vagyok.Saját stílusom,érzéseim vannak.Nem lennék jó anyuka."-Lehajtottam a fejemet,mindig ezt mondta nekem az exem is.Bele ragadt a fejembe."Na álljon meg a menet,ezt te sem gondolhatod komolyan."-Ökölbe szorult a keze.Hátrálni kezdtem miután felálltam."Ő MONDTA MINDIG EZT! ÉN MEG ELHITTEM ANNYISZOR MONDOGATTA!FOGALMAD SINCS MILYEN NEHÉZ VOLT NEKEM AKKORIBAN!"-Mondtam neki haragosan."Sh,ne haragudj ha rossz emlékre tapintottam rá.Velünk boldog leszel és nem fogunk neked ilyeneket mondani.Kérlek mondj igent.Csodás anyuka lennél.Érzem."-Ekkor beugrott egy emlékkép és berohantam a házba fel a kis szobámba.

Lecsúsztam a falnak dőlve teljesen összeomolva lelkileg. Az ajtónak vágtam egy plüss állatot mérgemben."Jól elbántál velem ugye hallod....!!"- Mondtam a nemlétező exemnek aki úgyse hallja már ezeket a szavakat.Egyszer csak kopogtak az ajtómon.Halkan szipogva vissza tartottam a könnyeimet."Gy...gyere be."-Lassan nyílt csak ki az ajtó ahogy Kendall bedugta rajta a fejét."Hé ne sírj.Hoztam egy kis vacsorát.Gondoltam kettesben megesszük.Mondanom kell valamit."-Letelepedett mellém törökülésben miután látta hogy nem fogom megütni amiért a közelembe merészkedett ilyen állapotomban.Feltűnően mocorgott a kényelmetlen szivacsomon amin az éjjel is aludtam.Majdnem elnevettem magamat annyira komikus volt a jelenet amit előadott. Újra felállt majd leült,még így se volt kényelmesnek mondható pont rajta.

Nagy levegő vétel után csak ennyit mondott,"Minden kétség kívül átcuccolsz hozzám és nálam alszol. E...ezt a nem tudom micsodát lehetetlenség matracnak nevezni.Csoda hogy eddig kibírtad."-mondta pajkosan mire rögtön jobb lett a kedvem."James adta őt okold."-Adtam meg magamat. "Ó igazán?? Ezt viszont tőlem kapod."-Félre tette a tálcát amin a teli tányérjaink voltak és hanyatt döntött a matracon.Véget nem érő csiki csatába kezdett.A talpamnál kezdte majd a hasamnál folytatta.Én pedig hihetetlenül csikis vagyok mindenhol úgyhogy erő fölényben volt."Áh...állj le..nem...bírom.."-Olyan hangosan nevettünk hogy James is felkiabált nincs e nagy baj.Persze okoskánk ha baj van nyilván nevetgélni fogunk.Nem az eszéért szeretjük.

"Egy esetben hagyom abba."-Játszotta tovább az agyát Kendall.Sikerült a derekamra ülnie terpeszben.Halálra csikizve a hátamnál ahogy hátra vándorolt a keze.Félig meddig sikerült térden kúszva kimásznom a szobából."Szabaad vagyok!!"-Hirtelen rám ugrott valaki. Hassal a földre zuhantam a folyosón.Kendall karjai a derekamat ölelték át."Mostmár a foglyom vagy.Gyere beviszlek a szobámba."-Mondta hanyagul.Én pedig azt hittem hogy csak szórakozik.De egy szempillantás alatt rájöttem hogy halálosan is komolyan gondolja.A semmiből árnyék borult ránk.Mindketten felnéztünk.Érdekes pózban voltunk az egy biztos.Miközben én hanyatt feküdtem a lábaim terpeszben,Kendall fölém volt hajolva.A lábaim között térdelt az egyik lábával. 

"Megkérdezzem mit csináltok vagy jobb ha nem tudom."-Mutatott le ránk furcsa arckifejezéssel.Már pizsamában volt,gondoltam aludni ment volna csakhogy belénk ütközött.Kendallel összenéztünk majd felnézett  kínos fejet vágva.


"Esküszöm hogy csikinél több nem volt.Megyünk aludni mi is. Eli bealudt a meséjén amit beraktam neki szóval..."-Jamest körülbelül eddig a mondatig érdekelte a történet,egyszerű vállvonással otthagyott minket."Tuti összefogtok jönni nem adok két hetet se rá."-Becsukta a szobája ajtaját.Elpirultam Kendall alatt.Lepillantott rám s megsimogatta a hajamat."Futás aludni álmoskám."-Felkelt először ő majd sikerült nekem is feltápászkodnom.Reflex szerűen a saját szobám felé indultam.Elkapta valaki a karomat."Ugye nem gondolod hogy hagyom hogy egyedül aludj a kényelmetlen matracodon?Gyere szépen velem,megfogjuk az ágyneműidet és átcipeljük az én franciaágyamba."-Lehajolt a megágyazott matracom fölé és magához vette a párnámat és a takarómat.

Mint egy elveszett kiskutya úgy követtem a szobájáig.Nem mertem bemenni.Ez mégiscsak a kettőjük szobája volt mielőtt ez a szörnyű baleset történt.Kicsit kényelmetlenül éreztem magamat.Kendall viszont annál inkább otthonosan.Megágyazott nekem."Tessék. Így ni. Most már az alvó társam vagy hivatalosan is.Félsz bejönni?"-Levette a melegítő nadrágját így maradt rajta egy laza top és a boxere.Igyekeztem nem a testét figyelni.Illetlenség lett volna. 

Az ágy mögött állt,ahogy ledobálta a díszpárnákat a fedő paplanról a szoba sarkába a saját oldalán.Lehúzta a takaróját és kényelmesen elhelyezkedett a nagy francia ágyában.Ott álldogálva félszegen még nekem is megjött a kedvem az alváshoz.Kibújtam a papucsomból és a rövidke hálóingemben bekúsztam mellé. Tartva a tisztes távolságot.Félig takartam csak be magamat mert meleg volt a szobában. És nem,nem fortt köztünk a levegő!Hanyatt feküdve felkönyökölt,engem figyelve.

"Minden lány bújós éjjelente.Ha most nem is mersz megölelni,reggelre egymáshoz bújva fogunk felkelni.Egy kakis pelenka cserében fogadok veled."-Az éjjeli lámpa homályában alig láttam az arcvonásait viszont a kezét amit felém nyújtott azt igenis jól láttam."3 kakis pelusban fogadok hogy nem leszünk reggelre egymásba gabalyodva."-Kezet ráztunk a hagyományos módon. Így érvényes csak az egész fogadásunk."Ó és kivételt képez a szándékos ölelgetés.Az nem ér semmit."-A fal felé fordultam direkt magamra húzva a takarót.El is aludtam hamar. 
                                                                                ~~~~~~~
Mély álmomból ébredtem fel valamire.Csukva volt még a szemem de hallottam minden egyes szót."James ne arra kend!!Ide a kezére.Most már csak fel kell ébreszteni.Háromra,egy kettő háárom!!"-Megfújtak egy sípot ami iszonyat fülsüketítő volt.Eljátszottam a felriadást.Be is vették.Azonban a habot amit a kezemen éreztem az ő arcukra kentem oda mintha pite lett volna.Hiszen butuskán pár centire voltak az arcomtól annyira bámultak.Most megkapták.Kipattantam az ágyból befutva a fürdőszobába.Ahogy gondoltam,utánam rohantak hangosan dörömbölve az ajtón."Egyszer úgyis ki kell onnan jönnöd!!"-Próbálkozott James."Kitudok mászni az ablakon is."-Vágtam közbe.Hosszú percekig tanakodtak az ajtó másik oldalán.Egyem meg őket,nagyon kiakartak velem szúrni pedig.Sokkal rafináltabb vagyok annál.

"Jó! egyezséget ajánlunk. Kiengedünk ha csinálsz nekünk.....reggelire....palacsintát!!"-Kezdtek el hangosan vitatkozni."Dehogy!! Inkább ebédét mondj és grillezést este.Reggelit mi is össze tudunk dobni."-Válaszolta Kendall.Hallattszódott egy csapás hang."Áúú haver....ez fájt!"-Ezt el is hiszem jó nagy hangja volt."Hason vert a párod!Szólj rá."-Mint két ovis úgy viselkednek.Kinyitottam az ajtót kiszabadítva magamat."Kendallel nem járunk.Ezt te is jól tudod."-Tettem hozzá miközben vissza sétáltam a szobánkba átöltözni.Szokásomhoz híven elkezdtem levetkőzni majd felvettem a melltartómat és a rövid nadrágomat is.Gondolva hogy bezártam az ajtót. Ekkor vettem észre két kukucskáló fejet az ajtóban."Bakker lebuktunk fuss!!!"-Bökte hason Jamest Kendall.Magamra dobtam a topot és a fiúk után futottam.Egyenesen le a lépcsőn.Körbe nézve senkit sem találtam.Sietve a nappaliban is minden rejtekhelyet megnéztem.Hova tudtak elbújni ilyen gyorsan?

"Na ez esetben inkább eszek pár falatot.Előtte összepakolom a strandcuccaimat."-Motyogtam magamnak.Két perc alatt sikerült összepakolnom a táskámat,és fel is vettem a bikinimet és rá a rendes ruhámat hogy ott már csak le kelljen vennem azt.A vállamra vettem és lekocogtam a konyhába.Ledobtam a pultra és megsütöttem magamnak a gofrikat.Rendesen megpúpoztam cukorszórással,meg gyümölccsel.Hamar meg is ettem.Éppen a mosogatóba tettem bele a koszos tányéromat mikor valaki hozzám bújt hátulról."Ne ne segítség!"-Rájátszottam egy picit."Sh csak én vagyok az.James babázik éppen az emeleten.Szóval kettesben vagyunk."-Vajon most elakar csábítani?Én nem tudom.Fogalmam sincs az ilyenekről.Egyetlen egyszer randiztam az is rossz élmény volt.

"Az szuper,azonban egyedül maradsz mert leugrok a partra úszni meg napozni."-Maga felé fordított,így kénytelen voltam a mellkasa helyett a szemébe nézni.Sikerült elvesznem a zöld szemeiben.Integetni kezdett a kezeivel az arcom előtt."Ennyire szépek a szemeim?"-Tovább cukkolt mire én még annál is jobban elpirultam.Kezd kicsúszni az irányítás a kezeim közül és emiatt félek."Mondhatnánk azt is.....de öö...én....vagyis..."-Megráztam a fejemet lányos zavaromban.Ezért még véletlen leborotválom éjszaka a szemöldökét!Ki tudja.

"Induljunk el a strandra akkor most."-Le akart lépni,pedig jól tudja hogy a gyógyszerei nélkül egy tapottat sem megyünk sehova.Kiszabadultam az öleléséből,odalépve az egyik konyhapult fiókhoz amiben a gyógybogyók voltak.Kipattintottam kettőt a kezembe odanyújtva neki.Megrázta a fejét.
"Csak ha csókot is kapok utána."-Meddig képes ezt tovább fokozni?Így is vörös vagyok teljesen.

"Legyen csak vedd be.Szeretném ha lenne helyünk a parton de ahhoz időben  oda kell érnünk."-Magára hagytam míg felvettem a strandpapucsomat az előszobában.Mire vissza néztem a konyhába,az arcomtól pár centinyire állt meg előttem.Nagyot nyeltem,legszívesebben az agyamra hallgatva elszaladtam volna,de megint átkarolt a derekamnál és elcsattant egy puha csók köztünk.
"Wow,ez volt életem egyik legjobb csókja."-Lehelte az ajkainkat összeérintve.Teljesen elgyengültem."Khmm kocsival megyünk,te vezetsz."-Sikerült megtörnöm a csendet,a kezébe dobva a slusszkulcsot."Rendben,bármiben benne vagyok."-Fülig ért a szája.Ó te jó ég mibe keverem én magamat.És nem is kell nagyon próbálkoznia...

                                                                ~~~~~~~~~~~~~~~

Néhány órával,strandolással,jégkásával később fáradtan dőltünk le a kiterített törölközőinkre.Kendall hasra feküdt míg én bekentem magamat naptejjel.Megböktem a vállát,"Tudod be kéne kenned magadat különben le fogsz égni."-Okoskodtam amiből per pillanat nem kért volna.De gondoltam inkább utáljon most mintsem éjszaka kiabáljon mennyire fáj mindene.Felém fordította a fejét meg se moccanva."Dehogy fogok leégni,annyira nem éget a nap.Inkább élvezd ki hogy itt lehetünk."-Ennyivel le is tudta a dolgot.Még motyogott valamit az orra alatt de azt már nem hallottam meg.Lefeküdt az alkarjára pihenve.Felkeltem mellőle leporolva a fenekemet a homoktól."Elugrok egy kis fagyiért kérsz?"-Látnotok kellett volna,azonnal felpattant állásba."Aham. Menjünk. Tudok egy jó helyet. A csinos lányoknak pedig ingyen van ott a fagyi."-Mondta egy vigyorral ahogy egymás mellett sétáltunk a homokos tengerparton a fagyizóhoz.

Megint kezdi.Elnéztem a másik irányba nehogy meglássa mennyire elpirultam.Átvetette a kezét a vállamon magához húzva engem.Lehajolt hogy megnézze az arcomat."Aww te tiszta vörös vagy.Miattam vagy a nap égetett meg?"-Mondta viccelődve.Hason csaptam cserébe. Ami póló nélkül igen csak fájhatott neki.Ledermedtem mert olyat láttam amiről azt gondoltam hogy sohasem fogok látni.Az egyik büfés bódé mögül egy középidős pasas fotózgatott minket.Kendall integetni kezdett az arcom előtt."Elbambultál,jól vagy?"-Kérdezte aggódva.Ő is körbe nézett.Lehunytam a szememet remélve hogy semmit nem vesz észre belőle.Teljesen kiakadna és a napozós napunknak hamar vége lenne."Nincs is semmi.Mit néztél olyan nagyon."-Tovább folytattuk a sétánkat.Megráztam hanyagul a vállam."Nem fontos.Ó de cuki az a kis ház!!"-Hirtelen elkiáltottam magamat."Az pont a fagyizó.Csücsülj le ide.Van bármilyen íz amit nem szeretsz?"-Fél lábbal lépett csak be a fagyizóba,mikor vissza fordult felém.Összeráncoltam a homlokomat."Ömm....bármi jöhet kivéve a kávés,ananászos,tiramisus...azt hiszem ennyi."-Rám kacsintott majd eltűnt a kis házikóban.

Egy ideig kint várakoztam mikor odajött hozzám egy fiatal srác."Ne haragudj a zavarásért megtudod mondani merre van a hot dogos büfé?Most nyaralok itt először. "-A beszélgetés idejére helyet foglalt a Kendallnek szánt kerti széken.Összehúztam a lábamat magam alatt.Kissé nyomulósnak tűnt a srác ami nem is lenne az esetem.Másrészt Kendallel vagyok itt.Vele töltöm a napot.Bátran válaszoltam.
"Ha a sétányon végig mész,az útjelző oszlopnál jobbra kell fordulni."-Mire észbe kaptam teltek múltak a percek.Elmeséltük egymásnak miért vagyunk itt,ki honnan jött stb.A végére kiderült mennyire rendes srác is valójában.Éppen indulni készült,"Akkor este érted megyek 7-re.Vegyél fel valami dögöset.Jó buli lesz."-Egy öleléssel elköszöntünk egymástól és már ment is.Gyorsan kinyomtam a telefonomat,mert pár perce mentettük el egymás számát.Jobb ha Kendall előtt ez titok marad."Meg is hoztam a fagyi kelyhedet.Remélem ízlik majd."-Kaptam egy hatalmas mosolyt.
Miattam van ilyen jó kedve?Félek,hogy elrontom estig..."Ú jól néz ki!Köszi.Van programod estére?"-Kíváncsiskodtam egy kicsit."Tudod Elivel szeretnék filmes estét tartani.Mostanában alig vagyok vele teljesen kettesben.Miért kérded?"-Evett egy nagy kanálnyi fagyit."Csak úgy."-A számba tömtem egy újabb kanálnyi hideg finomságot.Nem volt szívem válaszolni neki.Viszont mindketten szinglik vagyunk.Nem kötelességünk beszámolni egymásnak.
                                                                              ~~~~~
Kendall szemszöge: 

Kora estére végeztem a rendrakással a lakásban,ez a legkisebb amit tehetek amiért James befogadott minket.Fáradtan huppantam le a kanapéra egy szürke topban és laza benti nadrágban.A hajam kócosan omlott a homlokomra.James a kicsi Elivel játszott a szőnyegen.Bekapcsoltam a tévét valami mese csatornára majd Jameshez fordultam."Alexa merre van?Azt hittem lejön ő is tévézni és nem kuksol egyedül a szobánkban."-Gondolkoztam hangosan.James az ölébe vette a kislányomat mire ő húzni kezdte a tincseit erősen.Olyan picurka,mégis rengeteg erő rejlik benne.Vicces látvány volt az egy biztos.Akaratlanul is kicsúszott belőlem a hangos nevetés."A tied,át is veheted ennyi erővel.Inkább állj le..."-Motyogta az orra alatt.Mindketten tudtuk hogy csak húzzuk egymás agyát.Egyikőnk se gondolta komolyan.

"Majd lejön ha szeretne,együtt voltatok egész nap nemde? Lehet most egy kis magányra vágyik vagy letusol."-Cipő kopogást hallottunk lejönni a lépcsőn.Szerintem jó eséllyel tátva maradt a szám,a szemem sarkából ítélve Jamesnek is gondjai akadtak."Wow....gyönyörű.v...vagy..mész valahova?"-Dadogta helyettem.Szépen én is becsatlakoztam."Iszonyat dögösen nézel ki,kár hogy mással töltöd az éjszakát.Mindegy is.Elvagyok Elivel.."-Vissza fordultam a kislányomhoz aki édesen hozzám dörgölőzött.
"Menj csak.Jobb ha elmész."-Goromba voltam,rosszul esett hogy itt hagy.Olyan jó volt vele tölteni a napot,teljesen kiment a fejemből Lisa."Tökmindegy,duzzogj csak.Én elmentem,James kérlek hagyd estére nyitva a kert kaput ha hazajönnék az éjszaka közepén."-Dudáltak kint."Itt a fuvarom,jó szórakozást!"-Hátra libentette a haját kisétálva a házból.Nekem végem van hivatalosan is.Most ugrott az utolsó esélyem Alexánál.Biztos helyes az új srác aki érte jött.Őrült ötletem támadt.Feltápászkodtam a kanapéról kikapcsolva a tévét."Öltözz,van egy buli meghívásunk.Áthívom a szomszéd tini lányt babyszitterkedni."-James úgy nézem rám mintha bekattantam volna,pedig korántsem.Csupán szerelmes vagyok azt hiszem....méghozzá Alexába.Amíg a szobánkban takarítottam levertem a telefonját az ágyról véletlen.Ő pedig kapott egy smst egy parti helyszínről.Ott a helyünk.


Alexa szemszöge:

Colton elém jött kocsival,a buli helyszíne egy kertes ház volt.A kertben volt a DJ és a legtöbb ember a zenére bulizott,a házban csak kevesen táncoltak.Magával húzott a konyhába.Öntött nekem valamilyen italt.Reszkető kézzel megittam egyből.Égetni kezdte a torkomat.Megráztam a fejemet annyira kellemetlen volt."Ez finom,kaphatok még?"-Valamiért furcsán vigyorgott mikor feltettem ezt a kérdést."Persze kaphatsz még."-Öntött egy rendes pohárba nekem valamilyen barna lét.Annak a felét is megittam.Fogalmam sincs kinek akarok bizonyítani.Csak érzem hogy muszáj.Aligha telt el egy óra,Coltonra borulva részegen táncoltam a tömegben.A keze a derekamról egyenesen lejjebb csúszott a fenekemre.Erősen belemarkolt mire felnevettem az alkohol miatt."Folytassuk ezt máshol szerintem."-Súgta a fülembe.Megragadott a csuklómnál fogva,berángatva a házba.Szinte már üres volt,mindenki kiszivárgott a kertbe addigra.Ledőltem a legközelebbi kanapéra az oldalamra feküdve.Pár perc elteltével Colton visszajött hozzám egy pohár üdítővel.Eltoltam a számtól."Nem kér...ek már semmit.Ha...za szeretnék m...menni."-Feltoltam magamat fáradtan.Fene gondolta,ennyire ki lehet fáradni egy kis táncolásban és ivásban."Dehogy mész haza szépen feljössz velem a szobámba és megadod nekem amit szeretnék.Jó kislány vagy."-Csókolgatni kezdett mohón,mindenhol ahol csak ért.Lecseppent a ruhámra egy könnycseppem ahogy oldalra fordítottam a fejemet lehunyva a szemeimet."Ha szót fogadsz,hamar végzünk."-A számba tuszkolta a pohár tartalmát.Innentől kezdett rossz fordulatot venni minden.A szoba forogni kezdett velem,Coltont homályosan kezdtem látni.Tettem pár lépést.Fájdalom hasított a fejembe.Belekapaszkodtam a falba.Minden ködös lett...végül teljes képszakadásom volt.Fogalmam sincs mit tett velem ezek után.

James szemszöge:

Kendallel negyed 11-re értünk ide.Sok időt vesztettünk el azzal,hogy nem találtuk meg a helyet ahova jönnünk kellett volna.Már majdnem feladtuk a keresést.Szerencsére meghallottuk az utca végéből a hangos diszkó zenét,azonnal kapcsoltunk és kiszálltunk a kocsiból."Mégis miért akart ezek közé elvegyülni?Soha nem fogom ezt megérteni."-Kiabálta oda nekem Kendall.Körbe néztünk a kertben,megkérdeztünk legalább 60 táncoló tinit,de egyikük sem látta Alexát.Kendall kezdett befeszülni mellettem.

A vállára tettem a kezemet."Nyugodj meg valahol itt lesz.Nélküle nem megyünk innen el."-Válaszként helyeslően bólogatott.Átküzdöttük magunkat az óriási tömegen hogy bejussunk a házba.Szép kis villa volt.Tele hatalmas szobákkal.Nagy sóhaj szökött ki a számon,bő egy órába fog telni hogy körbe nézzünk mindent.Tényleg megérte ez Alexának??

"James megtaláltam!!Azonnal fuss ide,segítened kell.Vigyük ki innen könyörgöm!!!"-Kicsit besokalt a látványtól.Alexán semmi ruha nem volt mikor beléptem a fürdőszobába.A szám elé kaptam a kezemet."Úristen te lány.Hazaviszünk."-Igyekeztem nyugodt hangon beszélni hozzá,hátha megért belőle valamit.Értelmetlen dolgokat makogott össze vissza.Ahogy Kendall felkapcsolta a lámpát,elejtette a kezéből az üres vodkás üveget és rémülten figyelt kettőnket."N...ne...én...ti.."-El akart menekülni,csakhogy a súlyánál fogva összeesett a kádból kilépve.Kendall levett pár törölközőt a fogasról és körbe tekertük nehogy megfázzon."Hé hé,most már biztonságban vagy.Ezért kellett volna otthon maradnod velünk.Kíváncsi lennék annak a srácnak a képére aki ezt tette veled..."-Morogtam az orrom alatt dühösen,a karjaimban tartva az eszméletlen testét.

"James ez most lényegtelen,be kell vinnünk az ügyeletre.Ki van tágulva teljesen a pupillája,valamit beadtak neki!!!"-Így kötöttünk ki az éjféli ügyeleten hármasban.És ezen az estén döbbentünk rá,mennyire is fontossá vált számunkra Alexa.Mindketten megvédenénk bármi áron,még akkor is ha ez most sikertelen eset volt.Az üres folyosón várakoztunk amíg kimosták a gyomrát és rendesen megvizsgálták tetőtől talpig.Ki tudja mit műveltek vele....

2 megjegyzés: