2017. július 29., szombat

(12.rész) Rémálom

Ma estem haza a nyaralásból,éjjel szinte semmit nem aludtam és korán keltem DE megíródott ez a rész is ami extra hosszú lett.Olvassátok szeretettel! És előre szólok hogy az álom kicsit durvára sikeredett a vége viszont iszonyat vicces és ha nem sikerül nevetned rajta,akkor az furcsa lesz :p
3 komment után jön a folytatás.

Alexa szemszöge:

Mire befejeztük a fagyizást,este negyed 11 lett.Betettem a mosogatóba a tálamat.Fel akartam menni aludni. Nagyon hosszú napom volt Elivel még ha a fele napot át is aludtuk a kanapén.Kifele menet megöleltem Jamest aki még az utolsó kanálnyit ette a saját csokis fagyijából."Felmegyek aludni Elihez,jóéjszakát Jamesy!"-Viszonozta a maci ölelésemet.

Jamessel az utóbbi időben sokkal közelebb kerültünk egymáshoz a kórházas eset óta.Szinte a bátyámként tekintek rá,ő pedig a húgaként bánik velem és szerintem baromi mázlista vagyok emiatt.
Mégis csak történik valami jó a sok rossz dolog után.A szemem sarkából láttam hogy Kendall fészkelődni kezdett a székén.Szótlanul evett tovább ránk se nézett többet."Szép álmokat hercegnő és nem vagyok Jamesy!Az lányos becézés..."-Köszönt el tőlem reggelig.Elindultam felfele a lépcsőn,
félúton még hallottam meghallottam Kendallt beszélgetni Jamessel,"Én is megyek átöltözni.Azután kezdhetjük a munkát."-Észbe kaptam,és feliszkoltam a lépcsőn mielőtt beért volna.

Beugrottam az ágyba,magamra húzva a takarót.Úgy csináltam mintha aludnék.Kendall keresztül húzta a számításaimat,hiszen csoszogva lépkedett végig az ágy előtt a papucsában.Feladva az alvás próbálkozást,felkönyököltem a párnámon."Megkérhetlek hogy halkabban szeld át a szobát?Köszi"-Vissza dőltem ismét az ágyra.Lehunytam a szememet.

Hirtelen valaki megpuszilta a homlokomat. Kinyíltak a szemeim."Ezt miért kaptam?"-Kérdeztem tőle meglepődve.A feje közel volt az arcomhoz.Túlságosan is."Gondoltam én is jóéjt kívánok.Kérsz máshova is?"-Kérdezte mosolyogva. Miután válaszolni se voltam képes,hosszan az ajkamat figyelte majd szájon puszilt.Eltoltam öt a bal kezemmel a mellkasánál fogva.Egy szót sem szólt csak megfogta a pizsijét az éjjeli szekrényről és bement a fürdőbe átöltözni.Az arcomhoz szorítottam a párnámat.Most utasítottam el Kendall törődési szándékát.Hogy lehettem ennyire érzéketlen?!Miért kérdeztem meg tőle a puszi okát? Ez olyan mint egy adakozó embertől megkérdezni minek ad pénzt egy hajléktalannak aki kéreget.A szándék a fontos nem az ok.Vissza tettem a fejem alá a párnát hogy el tudjak aludni. Az ajtó kétszer nyílt.Kedall kiment a szobából engem egyedül hagyva.Végülis hamar álom szállt a fejemre.Sajnos a rosszabbik fajtából....

-az álom-
Egy füstös folyosón találtam magamat.A zene pedig túl hangosan üvöltött a falak visszhangzásában.
Egy részeg srác csókolgatott vadul,engem teljesen a falhoz szorítva.A csuklómat a fejem felett tartva.Képtelenség lett volna leszedni rólam."Eng...engedj....el.....mmm"-Ennyit tudtam kimondani a reszkető,vékonyka hangommal hiszen újra nyelves csókkal hallgattatott el az akaratom ellenére. Szenvedtem minden egyes másodpercében.Próbáltam kikecmeregni alóla de túl erősen fogott.Majd a nyakamba harapott.Felsikoltottam könyörtelenül. "Áu...ne..nheee"-Hirtelen arcom csapott.Csípni kezdett rendesen a bőröm.Oldalra fordítottam a fejemet.Erősen vállon markolt berángatva egy koszos szobába. Az ágy se volt jobb állapotban.Járhattak már előttünk itt páran.Sírni kezdtem a szoba kellős közepén álldogálva.A cigi füst pedig ami megállt a szobában,fullasztó hatást keltett.Kifutottam a folyosóra szökést megkísérelve,de könnyedén a térdem alá kapott és becipelt az ágyra."Most pedig szót fogadsz nekem."-Köpte oda nekem.Ledobott a koszos matracra.Levette sietve a nadrágját,fölém mászva.Akkor ijedten meg igazán amikor a ruhám széléhez nyúlt."Könyörgöm csak ezt ne..."-Halkan esedeztem a kegyelméért ami üres fülekre talált."NEEE!!!!"-Felriadtam, hevesen lihegve.Teljesen izzadtan.Az álmomban lerúgott takarót magam köré húztam.Összehunyorítottam a szememet. Valaki egyszer csak felkapcsolta a villanyt.

Kendall szemszöge:

Csak Alexán jár az eszem.Olyan félénk és ártatlan,mégis ez teszi őt különlegessé és mássá a többi lányhoz képest.Cseppet sem vettem magamra ahogy eltolt magától.Mert a kora esti ölelés óta tudom hogy mindketten tetszünk egymásnak.Innentől kezdve szabad a flörtölés,ölelés,a puszik és egy kis csók is.Láttam mennyire ki volt merülve,nem akartam tovább nyaggatni.Ezért is hagytam aludni. Kimentem a folyosóra Jameshez.Kipakoltunk mindent a videó játékos szobából át a pici szobába. Először kifestettük a falakat hogy reggelre megszáradjon.Majd elkezdtük összetenni a bútokat. Én az éjjeli szekrényt kaptam meg,míg James a nagy gardróbot igyekezett össze barkácsolni.Szerinte túl megterhelő lett volna nekem a nagyobb bútor.Igaza volt,ezek a gyógyszerek még mindig elnyomják az ösztöneimet és a gondolataimat.Hajnali 4 körül mindent a helyére tudtunk pakolni.

 A szoba közepére állva csodáltuk meg a művünket büszkén."Ez nem semmi."-Szólalt meg James.Vállon veregettem."Teljesen el lesz tőle ámulva ha majd meglátja.Köszi James."-Öleltem meg a haveromat.

"Most már viszont jobb ha lefekszel,szükséged van az alvásra."-Jött ki belőle a "testvéri" szeretet.Aprót bólintottam."Megyek már!Aludj jól.Reggel talizunk."-Ezzel mindketten kétfelé mentünk.Ki ki a maga szobájába.

A kilincsen tartottam a kezemet mikor felsikoltott valaki.Sietve benyitottam felkapcsolva a szoba villanyt.Megláttam Alexát az ágyban védtelenül,remegve."Hé hé...itt vagyok.Csak egy rossz álom volt.Vége van."-Bemásztam mellé az ágyba,magamhoz húzva szorosan.A pólomba kapaszkodott a kezeivel.Vártam hogy belekezdjen miért riadt fel csakhogy ez elmaradt.Átvettem a beszélgetést egy kis időre."Kiről álmodtál?Eltudod mondani nekem?"-Igyekeztem óvatosan kezelni a helyzetet.

Nagyon felzaklatta bármit is élt át az álmában.Egy jó ideig hallgattuk a csendet,mihelyst mondott valamit ami teljesen ledöbbentett.Szinte remegő ajkakkal kérte,"Aludjatok velem mindketten. F...félek.."-A mellkasomra borult.James mintha gondolat olvasó lett volna,pont benyitott hozzánk. Leült az ágy szélére együttérző arccal. "Mi baja?"-Kérdezte,rendes válasszal nem tudtam neki szolgálni. Megráztam tudatlanul a fejemet."J..james gyere te is aludni.Hadd..al..aludjak középen."-Minden levegővételével próbálta legyőzni a saját érzelmeit.

"Hercegnő ez csak természetes.Ha hajlandó vagy Kendallhez bújni mert csak két takarónk van most."-Javítani akart a hangulaton. Csukolva röhögni kezdett Alexa."Igaza van,bújj ide.Mindjárt reggel van."-Megigazítottam a fejemnél az óriási párnát mielőtt hanyatt dőltem a puha matracon.
Alexa egy szóval se mondott többet. Ahogy fekvő helyzetben voltunk,szinte percek alatt el is aludt a mellkasomon pihentetve a fejét.James odalépett a kapcsolóhoz és leoltotta a villanyt.Helyet foglalt mellettünk az ágyban.

"Szerinted is arról a srácról álmodott?"-A sötétben folytattuk a félbehagyott megvitatni valót. Hallhatóan sóhajtottam."Attól tartok hogy igen.Ugye tisztában vagy vele hogy holnap mi van a teendők között.Bevásárlás a srácokkal."-Utaltam arra hogy Alexával meg lesz nehezítve a dolgunk ha már itthon ennyire fél."Majd végig veled lesz."-Az utolsó szó jogán James csupán ennyit mondott.
Ebben teljesen igaza volt.Tudok én rá vigyázni és meg is fogom tenni.

James szemszöge:

Nehéz éjszakánk volt,Alexa többször is felriadt heves kapálózások közepette.Kendall éppen Elit öltözteti hogy el tudjunk indulni a boltba.Alexa még alszik.Mi ketten már rég reggeliztünk,ő majd kap valamit a bevásárlóközpontban.Nincs időnk megvárni míg reggelizik.Hamar kell mennünk hogy ne ismerjenek fel sokan.Igyekszünk minden nyilvános szereplést a minimumon tartani Kendall balesete óta.

"James kérlek felébresztenéd a hercegnődet?Elit beteszem a babakocsijába és mehetnénk."-Halottam a folyosóról Kendallt.Cipőben volt,indulásra készen.Felkeltem a kanapéról és felbattyogtam a szobájukba.Halkan kinyitottam az ajtót. Alexa sírva ült az ágyon felhúzott térdekkel.Esküszöm hogy szét tudnám verni azt a srácot aki ezt művelte vele.Csak attól még nem oldódna meg semmi.Ugyanúgy egy romlott ember maradna.A  szekrényhez mentem ruhát keresve neki.

"Nézd csak vedd ezt fel.Elugrunk a boltba a srácokkal és te is elkísérsz minket.Loganékkel ott találkozunk amúgy."-A szekrényből kivettem neki egy szűk farmert egy barack színű toppal együtt. Oda tettem az ölébe."Jólvan. Adj egy percet és átvedlek."-Mondta bohóckodva.Végre láttam egy kis mosolyt az arcán.Hamar készen lett,lementünk Kendallhez. Alexa rögtön a babakocsihoz ment amit Kendall kitolt a bejárati ajtón."Fogd meg Elit kérlek.Összecsukom addig a babakocsit.Egyszerűbb ha kocsival megyünk mégis csak."-Mesélte közben Kendall.Alexa figyelmesen végig hallgatta ahogy a kezében sétált pici köröket a manóval.

Alexa szemszöge:

James hamar beült hátra a vezető ülés mögé."Hercegnő add be Elit megfogom amíg beülsz."-Szólt ki James a kocsiból. Behajolva oda adtam neki Elit.Sikerült beülnöm,Kendall mégis eltette a csomagtartóba a babakocsit a biztonság kedvéért.Nagyon én sem értettem,mindegy is.Elindultunk a boltba. Alig telt el 20 perc mikor Kendall bekanyarodott a parkolóba egy közeli parkoló helyet találva.Kinézve az ablakon megláttam egy ismerős rendszámot és két srácot Logan és Carlos személyében.A kocsinak dőlve vártak minket.Carlos integetni kezdett nekem.Vissza integettem neki.Kicsatoltam az övemet,magamhoz vettem Elit."Alexa ne szállj ki. Kell rád egy sapka,Elire is.Elsőre kiszúrnak a paparazzók különben."-Figyelmeztetett Kendall.Jobbra hajolt az anyós ülésnél levő műszerfal tartóhoz. Kis kutakodás után elővett két sapkát.Egyet felvett ő maga a másikat hátra dobta nekem."Mehetünk."-Kiszálltunk mind annyian.Elivel odamentem a fiúkhoz.

 Logan rögtön megölelt."Alexaa,hallottuk mi történt.Tudnod kell hogy nagyon sajnáljuk.Az meg nem semmi hogy máris talpon vagy.Tegnap az ügyeleten jól kimosták a gyomrodat mert drogot találtak a véredben."-Összeráncoltam a homlokomat.Én erről miért csak most hallok először?Carlos arca együttérzést mutatott.Utolértek minket Jamesék kéz másik bevásárlókocsival."Logan ennyi bőven elég volt...James és Carlos veszik meg a kajás dolgokat míg Logan,Alexa a mosáshoz vesztek mosóport stb.Minden ami kellhet.Én összeszedek pár ruhát meg tápszert Eli babának."-Megkaptuk az utasításokat.A bolt bejáratáig követtem Kendallt.Nem volt nehéz dolgom.A kocsit tolva lassabban ment.

"Miről beszélt Logan az előbb?Csak EGY buliba mentem el."-Tényleg a sötétben tapogatóztam.Szó nélkül elvette tőlem majd beültette Elit a bevásárló kocsiba ."Hidd el jobb ha egy sima buliként marad meg neked az este."-Le akart minél hamarabb rázni csakhogy nem adom magam olyan könnyen.A kocsi elé álltam amit a pelusos polcnál végig tolt."Kimosták a gyomromat?!Az mióta normális!!"-Felemeltem a hangomat.Páran ránk néztek.Kicsit sem érdekelt,egy választ szerettem volna hallani.

"Mi van!Nem láttak még hazudozó pasit? Itt a remek példa rá!! Tegnap a kórházban kötöttem ki de semmire sem emlékszem.A másik haverjától tudtam meg mindent ez annyira.....-"Kendall átkarolt a vállamnál befogva egyszerűen a számat."Mhmmm...mmm!!"-"Ide figyelj most hagyd ezt abba.Ne akarj jelenetet rendezni."-Rátapostam a lábára.Azonnal elengedett.A vitának viszont nem lett vége."Te csinálsz jelenetet.Jogom van tudni mi történt velem....tegnap."-Csuklott el a hangom bátortalanul.Kendall mindent álló tekintete megijesztett."Vedd le onnan azt a 3 kék pelus csomagot kérlek,én hozom a tápszeres kartont a pelusos polc sor másik végéről addig."-Hátat fordított nekem és ment a buta pelusért.

Azt hittem többet érek mint pár szövet darab.Sikerült mindhárom csomagot lehalásznom a magas polcról mire visszaért a kocsihoz."Rendben,tudni akarod tényleg hogy mi történt veled?Előre szólok fájni fog és utálni fogod a testedet utána.Megéri?"-Utálok vele veszekedni de nagyon.A válaszra viszont szükségem volt,ezért halkan annyit mondtam,"Igen...mond..."-Felhúzta a szemöldökét majd bólintott."Oké,akkor elmondom.Az a srác megerőszakolt az éjszaka és félig ájultan,meztelenül találtunk rád!!!Mondtam hogy jobb ha fogalmad sincs semmiről...."-Elindult a tisztítószerek felé.Könnyekkel küszködve utána futottam.Mostanra mindenki minket figyelt vagy videózott.Benne leszünk a tv-ben előre érzem.

A csuklójáért nyúltam."M...mostmár legalább t...tud...tudom."-"Igen de jobb így?!Leszállsz végre a témáról?"-Kezdett ideges lenni.A hangos bemondón egy idősebb férfi bemondott valamit amit elsőre el sem hittünk.Pedig igaz volt."Tudjuk kik maguk,Logan Henderson,Carlos Pena,James Maslow legyenek szívesek egy takarítót hívni maguk után ha nem szeretnék hogy magukra hívjuk a rendőröket mert végig gördeszkáztak a sorok között,ledöntve mindent a polcokról szétfolyatva a folyékony mosószereket aztán vizi csúszdáztak benne alsógatyában!!Ez tiszteletlenség."-Egymásra néztünk ledöbbenve.Kendallnek vigyorra fordult az ajka."Megnézzük vagy megnézzük?"-Egy másodperc alatt elszállt a haragunk,vállon ölelt és szaladtunk is Loganékhez.Annyira gyorsan szaladtam végig a bolton,hogy Kendall alig győzött utánam jönni."Hé várj meg!Lassíts."-Kiabált utánam tolva maga előtt a tele pakolt kocsit.Csupán egy szó erejéig akartam vissza fordulni a vállam felett,figyelmetlen voltam.Mire feleszméltem,a földön feküdtem folyékony mosószerben ázva.Szerencsétlenül elcsúsztam mikor Kendallre figyeltem.Nem néztem merre szaladok.Letöröltem az arcomról az illatos lét."Utállak ezért!Szólhattál volna!!"-Felemelte megadva a kezét a srácokra mutatva bőszen.

Feléjük fordult a tekintetem,ők is hangosan röhögtek."Logan ötlete volt hogy ne szóljunk hogy vigyázz."-Védték magukat mind a hárman.Végül egy takarító felénk jött és elkezdte feltakarítani a rendetlenséget amit mi csináltunk.Egy ott dolgozó pedig a pénztárig kikísért minket miután a fiúknak sikerült teljesen felöltözniük.

A kocsiban egyedül én voltam csendben,zavart a rám tapadó póló és nadrág.Ahogy beparkoltunk a kertbe,én voltam az első aki kiszállt a kocsiból,de megint megcsúszott a lábam és orra estem a betonon.James a kocsiban ülve,kihajolt a hátsó kocsiülés közepéről."Ez ma valahogy nem a te napod hercegnő."-Carlos körbe ment a kocsi körül és videózni kezdett,ki tette minden média oldalra a hatalmas esésemet.Remek.Miután sikerült feltápászkodnom,egyszerre ketten rohantak oda hozzám."Woah,mitől ijedtetek meg ennyire?"-Kérdeztem értetlenül.Logan a homlokomhoz érintette a kezét végig húzva a bőrömön majd a szemem elé tartotta a kézfejét."Vérzel,nem is kicsit."-Nagyot sóhajtottam.Mára már elég volt a nevetésből és az esésből is egyszerre.

Hirtelen Kendall felkapott a karjaiba és bevitt a lakásba.Lefektetett a kanapéra mintha súlyos sérülésem lenne.Pedig csak egy kis vágás lett a homlokomon amit kitapogattam miközben becipelt."FIÚK!Jól vagyok!!"-"Dehogy vagy.Carlos hozz neki tiszta ruhát,Logie van kint tea önts neki egy pohárba James te segíts kitisztítani a sebet."-Közös munka megosztással hamar le volt ragasztva a homlokomon tátongó seb.A fiúk letelepedtek mellém,és minden kívánságomat lesték.
Sejtettem,hogy valamire készülnek.Carlos mint mindig,túlságosan is türelmetlen volt.Elhadarta a kérdést."EgyhétmúlvafellépésünkleszKendallnekisjönniekellelengeded?Kérlek!"-Nézett rám boci szemekkel. Logan is becsatlakozott,"Na mit mondasz?"-Nagyon szerették volna ha igent mondok.

"Fiúk....szerintem.-"-Kivártam a hatás szünetet."Persze hogy mehet.Jobban van.Látjátok ti is."-Egy csoportos ölelés közepén találtam magamat."N...nem kapok levegőt!"-Jött ki magas  hangon belőlem.

"Ez ünneplésért kiállt!!!"-Ugrált James izgatottan.Eddig még nem láttam ilyen felszabadultnak. Úgyhogy az este maradék óráit Wii-zéssel töltöttük.A legtöbb játékban utolsóként értem be,de a szórakozás és az együtt töltött idő számított a legjobban számomra.Végül negyed 12 fele,éreztem hogy kezdek elbóbiskolni a kanapén amíg a soromra várok.Bedőltem Kendall ölébe....utánna csak két erős kart éreztem magam körül majd lépcsőzést."Aludj babám."-Ez hallatán megnyugodtam és elaludtam egy mosollyal az arcomon.

3 megjegyzés:

  1. Megérte várni egy hetet!! 😊 annyira tetszett,imádom! A végén elnevettem magam, egy kissé hangosan 😂 hamar a következőt

    VálaszTörlés
  2. A háttérbe 2 órányi vicces boltos videók nézése volt...megérte akkor. Gondolkodtam még a gördeszkán való lézerkardozásig sisakban.
    A nevetésért már megérte!!!😘💗💗

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jo lett mint mindig!
    En eppen most megyek nyaralni 1 ora mulva!:)
    Siess a kovivel szuper lett💜

    VálaszTörlés