2017. július 20., csütörtök

(11.rész) Még így is lehetek Eli pótanyuja?

Ezen a héten sikerült mindkét bloghoz új részt írnom,ez jó mert egy hétig nyaralni leszek és nem is leszek net közelben.Ha hiányozna a blog olvassátok újra a részeket,nemsokára jön a folytatás. :) Múltkori résznél is bejött a 3 komment mert annyira fantasztikusak vagytok,legyen most is 3 a "követelmény". Jó olvasást.DE mielőtt elkezdtek olvasni,hadd szóljak pár szót egy barátnőmért,aki most indította be a blogját.És tűkön ülve várom az új részeket,szóval minden ragozás nélkül jól ír és nem a sablonos alap sztorival drukkolt elő.Kendall imádók irány a blogja : https://newlifewithkendall.blogspot.hu/ (de persze ne feledkezzetek meg az én blogomról se.....csak viccelek <3!!!) 


Alexa szemszöge:

Mikor felébredtem egy szobában találtam magamat.Felkönyököltem.Fél 12-őt mutatott a digitális óra.Balra volt egy nagy fekete gardrób,mellette az ajtó.Felismertem hol is vagyok,Kendall szobájában.A jobbomon pedig egy nagy ablak volt,és íróasztal ami tele volt zenei maradványokkal. Azaz kottákkal,félig megírt dalszövegekkel."Hogy jutottam én haza?"-Kitakarva magamat teljesen ledöbbentem.A kedvenc rövidnadrágos pizsimben voltam. És az tuti hogy nem én öltöztem át! Arra se emlékszem hogyan jutottam haza a buliból nemhogy erre.Belebújtam a papucsomba kikelve az ágyból. Illedelmesen beágyaztam.Láttam a fürdőszoba teljesen üres,ezért eldöntöttem fürdök egyet. Magamra zártam mindenek előtt az ajtót.A falnak támaszkodva,eljutottam a tusolóig.Kicsit még az italok hatása alatt voltam.

 Ledobtam a pizsimet a tusoló melletti mosdópultra.Beálltam a jó meleg vízsugár alá.Még hajat is sikerült mosnom.Törölközés közben vettem észre,hogy vérzik a karom.A  pici vérfolyó lecsurgott egészen az ujjamig.Eszembe jutott amikor a sampon kupakját le akartam szedni,megkarcoltam a régi hegeket.Csípni kezdett a seb ahogy érintkezett a levegővel majd a vízzel mert muszáj voltam lemosni."Áu...áu.A fenébe.Kellett nekem régen megvágnom magamat."-Csendben szitkozódtam.
Mihelyst elállt a vérzés,felöltöztem rendes ruhába és lebattyogtam a fiúkhoz.

Kendall a kanapén feküdt álmos fejjel,mellkasig felhúzott takaróval.Valami tini sorozatot nézett éppen.Nem lehet olyan izgalmas ha lassan bealszik rajta.Jobbra tekintve megtaláltam Jamest a konyhában.Pont végzett a mosogatással.Megtörölte a kezét hátra fordulva hozzám."Jó reggelt.Azt hittük sosem kelsz fel.Az asztalon van a reggelid ha éhes lennél.Kendallel bevettük a gyógyszereit. Szerintem attól lett ilyen bágyadt."-Örültem hogy nem faggatott ki a tegnap estével kapcsolatban.
Őszintén nem is tudtam volna rá mit mondani.Elpakolta a maradék dolgokat amik a pulton maradtak.
A 2 műzlis dobozt és a kakaót. Leültem lassan az asztalhoz.Honnan tudták hogyan szeretem a műzlimet?Mert fahéjat is szórtak rá.Picit elmosolyodtam. James rögtön észrevette."Ezek szerint jól döntöttünk,Kendall nem volt biztos a fahéjban."-Megsimogatta a vállamat leülve a mellettem levő székre.Ijedt lett a tekintete."Alexa! Mit mondtam neked erről?Gyere szépen.Ülj fel a pultra.Hozom a kötszeres dobozt."-Szinte már parancsolta nekem.Megráztam zavartan a fejemet. Mégis mit csinál?Ekkor pillantottam le a karomra."Óó hogy az a....."-Szóltam el magamat.

Valaki megköszörülte a torkát.Az ajtónak dőlt a takaróját maga körül szorongatva a mellkasánál.
"Látom jobban vagy.Hé mit csináltál? Vérzel..."-Ledobta magáról a takarót hozzám rohanva.
Megfogta a puha kezével a csuklómat. Kinyitotta a konyha csapot alá tartva a kezemet.Miért is aggódnak értem mindketten ennyire? Ehhez én nem vagyok hozzá szokva.Soha senki nem féltett még ennyire.Még a barátaim se mikor még voltak...."Nem vészes,újra karcolódott a hegem.Hajat mostam de a sampon a végét járta ezért le kellett szednem a kupakot hogy kijöjjön belőle valami.Eszem ágában se lett volna megsebezni magamat!"-Mondtam kicsit feldúltan.Visszaért ezalatt James egy kis kék dobozkával amit a konyhapulton mellettem nyitott ki és kapodva végig túrta a tartalmát mire megtalálta amit keresett."Nem is vagy annyira fáradt mi?"-Bökte oldalba a haverját."Hallottam hogy baj van,jöttem segíteni."-Állította Kendall,vállat vonva.James ajka vigyorra görbült."Biztos? Vagy csak Alexa megmentője szerettél volna lenni."-Cukkolta tovább szegénykét. Rendesen el is pirult!!Szerintem hihetetlenül aranyos volt ez tőle.Kendall volt 5cm-re tőlem így oda tudtam neki súgni édesen."Cuki vagy.Engedd el amit James mond.Köszönöm."-Adtam a bal arcára egy puszit ami felém volt fordítva.

"James,kösd inkább be a sebét kérlek."-Tért magához az álomkórból lassan."Jó jó.Csinálom.
Mindjárt készen vagyok."-Figyeltem ahogy lefertőtlenítette majd bekötözte a sebeimet.Zavaróan szorosra sikeredett de nem szóltam.A lényeg hogy be van kötve.Mindketten hátra léptek megcsodálva James művét."Köszi srácok.Mehetek mostmár enni?"-Mutattam a hátuk mögé.Mindketten ugrottak egyet."Aha persze.Én összekészítem Eli manót a vásárláshoz.Jóétvágyat. "-Ott hagyott minket kettesben a szőkével.Kaptam az alkalmon és megkérdeztem,"Mit vesztek?"-Kendallnek felcsillant a szeme.

"Az legyen titok.Rád bízhatjuk Elit egy napra addig?"-Érdeklődte meg a dolgot.Megint választanom kell az igen és a nem között.A tegnapi kérdésükre sem adtam még választ.Majd este az ágyban elmondom neki mire jutottam. Most viszont úgyis unatkoznék de ha a kis hercegnőre kell vigyáznom,eltelik majd hamar a nap.Megettem az utolsó falatot is a műzlis tálamból."Örömmel maradok vele itthon.Csak mutasd meg hol vannak a játékai meg a cumijai ha kellene."-Nem mozgok túl otthonosan Jameséknél ezért érthető volt a kérdésem."Megmutatom."-Kimentünk a nappaliba.
Odament a tévés szekrényhez.Legguggolva kihúzott két műanyag tárolót tele mindenféle baba játékkal.Rendesen bele kellett túrnia hogy meglelje a két cumit.Diadal ittasan felemelte a kezét.
"Megvannak!Ezeket rádbízom.A zöld a kedvence."-Baba gügyögést hallottunk közeledni a lépcsőről.James az egyik kezében a baba ülést hozta a másik karjában erősen fogta Elit nehogy kicsusszanjon a mellkasáról.

"Meghoztam a kis sózsákot.Megfogod Alexa?Akkor mi mennénk is."-Adta át azonnal nekem a kismanót.Olyan pici volt hogy féltem jobban magamhoz ölelni. Féltem összeroppantanám még a végén."Legyél jó, kicsi lány."-Puszilta meg a kis hajas fejét az apukája."Menni fog ügyes leszel.-Súgta a fülembe.Jól esik a bizalma.Lassan de közelebb kerülünk egymáshoz."Hazafele beugrotok nekem jégkrémért?"-Mentem ki utánuk az udvarra a kocsihoz.James már beszállt,Kendall visszanézett mielőtt kinyitotta a kocsi ajtót a saját felén."Milyet vegyünk?"-Kérdezte mosolyogva.
"Vaníliás a kedvencem."-Pirultam el sikeresen."Oké.Meglesz.Pápá Eli."Integetett nekünk aztán beszállt a kocsiba ő is.Nem vártam meg mire kihajtottak az udvarról,besétáltam mezítláb a nappaliba.

"Na mesélj mi jót csináljunk?"-Elfordította a fejét és a vállamra pihentette a fejét.Bekönnyezett a szemem az édes pillanaton.Ilyen lett volna ha mégis megszültem volna a picit...rögtön elbóbiskolt a karjaimban.Visszakapcsoltam a tévét egy mese csatornára.Lejjebb halkítottam nehogy felkeltse Elit.
Ledőltem a kanapéra én is egy picit pihenni. A kis pihenésből késő délutáni kelés lett. Megetettem a kismanót,majd megfürödtünk közösen.Fogalmam sem volt milyen érzés ha egy babát a bőrömhöz tesznek.Most megtapasztaltam és leírhatatlanul különleges pillanat.Sikerült fél óra alatt kimásznunk a vízsugár alól.Annyira jól esett a meleg víz lazító hatása."Apukád nagyon szeret téged csöppség.Szerencsés veled nagyon."-Öleltem magamhoz mégjobban ahogy a fürdőszoba kövön álltam.Bevittem a törölközőinket az ágyra.Az egyiket kiterítettem lefektetve rá Elit.Gyorsan magamra vettem a köntösömet.Azon nyomban sírni kezdett ahogy letettem a törölközőre."Shh manó.Bekapcsolok neked valamit. Hallgasd csak."-Oda mentem a bekapcsolva hagyott laptophoz.Egy dalszöveget láttam amit elolvastam.

Everything has changed since I met you

My heart was broken
Hope was overdue
Running empty

Running out of time
Thought I lost my mind
But everything has changed since I met you

A bejegyzés dátuma 2 napja volt.Ez még friss.A dalszöveg mellett volt egy pici mappa amit megnyitottam. Hanganyagnak volt elnevezve.Ártatlanul megnyitottam és valahogy tátva maradt a szám.Mert a bevezetőben nekem dedikálta a dalt.A dallam elindult és az agyam nem volt képes felfogni hogy ez a dal igenis nekem íródott.Gyorsan kikapcsoltam nehogy kiderüljön hogy kutakodok a gépén.Rákerestem a youtubeon a fiúk egyik számára azt hagytam menni a háttérben.Elővettem a manónak egy laza pizsamát amit félre dobtam az ágyon amíg bepelenkáztam."Szó nélkül tűröd.Ezt meséld majd el apunak is!"-Pusziltam meg a köldökénél.Felsikoltott a baba hangján.Elkezdtem vele együtt nevetni."Készen is vagyunk.A pizsid is rajtad van."-Felvettem az ágyról,befektetve a kis ülésébe amit annyira szeret."Kapod az esti tejecskét.Bizony.Ó a cumidat majdnem elfelejtettem!"-Vettem ki a köntösöm zsebéből sietve nehogy pityeregni kezdjen.Érte nyúlt."Tessék.Nagyon jó kislány vagy."-Elindultam az ajtó felé de beleütköztem valakibe.

Kendall szemszöge: 

Jamessel meglepjük Alexát egy saját szobával.Átpakolunk a videó játékos szobából mindent az ő kis szobájába.Helycserés támadásként.Amíg távol voltunk vettünk új ágyat,takaróhuzatot,párnákat,
függönyt és szép lámpát is amit James szúrt ki az egyik bolt sarkában.Azonnal lecsaptunk rá.Az árát nem is figyeltük.A szobafal színét pedig kisorsoltuk.A választás a bézs színre esett.Illeni fog a lila cuccokhoz.Hazafele beugrottunk még fagyiért Alexának. Nem felejtettem ám el!A kedvére akartunk tenni. Elvégre ő hozott ki a dili osztályról.Muszáj meghálálnom neki valamivel,az új szoba pedig pont kapóra jön.Mindent becipeltünk a garázsba.Ott akarjuk Jamessel kicsomagolni a nagyobb bútor darabokat és csak az marad majd hátra hogy felcipeljünk minden mást ami nem bútor.Fél óránkba telt ez a művelet.

Az egész házban csend honolt.Összenéztünk Jamessel amikor elmentünk a szobám mellett.Vállon bökött."Menj.Itt az alkalom."-Nagy levegőt vettem bátorságképp. Lassan bementem a szobámba. Alexa pont beszélgetett a kismanóval.Azonban a következő percben nem figyelt oda és nekem jött.Dadogni kezdett az általunk keménynek megismert lány. "Eli..t...te odaadtam a c..cumit...neki.A tápszeréért indultam."-Lehajtott fejjel ment el mellettem.Utána futottam."Kérlek ne félj tőlem!!Mi rosszat csináltam?"-Eltakarta az arcát a kezeivel.Azon keresztül akart kommunikálni velem.Édesem.
"B...bármikor a közelemben vagy...ezt hozod ki belőlem.És ez ciki rám nézve."-Leharcoltam a kezeit az arcáról.Alig engedte hogy lehúzzam őket.Egy sunyi mosollyal előhúztam a hátam mögül a jégkrémes dobozt."Figyelj én nekem ez nem számít.K....kedv...."-Lefagytam a nagy vallomás közepette.Lehet kölcsönös a dadogásunk.

James szemszöge:

"Istenem srácok....kedvelitek egymást ez nyilvánvaló.Na mehetünk jégkrémet enni? Mert Kendallel éjjel még dolgunk van."-Szóltam közbe.Alexa félénken oda bújt Kendallhez. Ezt a pillanatot vártuk!
Végre nyílt lapokkal játszanak.Nem is volt olyan nehéz.Márcsak össze kell dobnunk a szobát amíg Alexa alszik és minden rendben lesz. De nem aranyosak együtt??

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, imádtam! ♡♡ várni fogom hogy mihamarabb hazagyere és folytatni tudd a blogokat! ♡
    Nagyon aranyos vagy, jól esett hogy gondoltál rám!! ♡♡

    VálaszTörlés
  2. Kiraly lett!
    Jo nyaralast majd neked:)
    Es majd hozd a kovit:)

    VálaszTörlés